شمال مغربی ضلع کے مہیندرا پارک علاقے میں منگل کی صبح ایک نوجوان کو گولی مار کر قتل کر دیا گیا۔مرنے والے کی شناخت آکاش (23) کے طور پر ہوئی ہے۔واردات کے وقت آکاش آزاد پور منڈی جا رہا تھا۔ اسی دوران بدمعاشوں نے آکاش کو گولی مار دی۔
 
Image result for Young shot dead in Azadpur Mandi in delhi
 
واردات کو انجام دینے کے بعد بدمعاش موقع سے فرار ہو گیا۔ معاملے کی اطلاع ملنے پر موقع پر پہنچی پولیس نے لاش کو قبضے میں لے کر پوسٹ مارٹم کے لئے نزدیکی اسپتال کے مردہ خانہ میں محفوظ رکھوا دیا ہے۔
شمال مغربی ضلع کی ڈپٹی کمشنر وجنتا آریہ کے مطابق مذکورہ معاملے میں پولیس نے قتل کا کیس درج کر کے موہت نام کے ایک نوجوان کو گرفتار کیا ہے۔پولیس کے مطابق آکاش خاندان کے ساتھ مکندپور میں رہتا تھا۔ آکاش کی آزاد پور منڈی میں پھل فروخت کا کام تھا۔ منگل کی صبح 3.39 بجے آکاش گھر سے آزاد پور منڈی جا رہا تھا۔ وہ بی بلاک آزاد پور منڈی کے پاس پہنچا ہی تھا، تبھی اسے کچھ لوگوں نے گھیر لیا۔ آکاش کی بدمعاشوں سے کہا سنی ہونے لگی۔ اسی درمیان ایک نے پستول نکال کر آکاش کو گولی مار دی۔
 
Image result for murder in Azadpur Mandi in delhi
 
آسمان کو تین گولی لگی ہے۔ ڈپٹی کمشنر کے مطابق آکاش کی وجے کرشن سینی سے زمین کو لے کر تنازعہ چل رہا تھا۔ فی الحال پولیس ملزم موہت سے پوچھ گچھ کر رہی ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here