’یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے‘ کی اداکارہ پرینکا کلنتری نے شیئر کیں حمل کی تصویریں

Share Article
IN PICS: Pregnant TV Actress Flaunts HUGE BABY BUMP In Her 9th Month Of Pregnancy!

 

’یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے‘ فیم اداکارہ پرینکا كلنتري اور ان کے شوہر وکاس كلنتري اپنے پہلے بچے کا استقبال کرنے کے لئے تیار ہیں۔ اداکارہ، جنہوں نے اپنے سوشل میڈیا اکاونٹس پر اپنے میٹرنٹي شوٹ کی خوبصورت تصاویر کو شیئر کی ہیں۔

‘رنگ بدالتي اوڑھنی کی اداکارہ نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر کچھ تصاویر شیئر کیں، جہاں وہ اپنے بیبی پمپ کے ساتھ دیکھی جا سکتی ہیں۔ پرینکا اپنی حمل کے آخری دور سے گزر رہی ہیں۔ وہ ان تصاویر میں انتہائی پیاری لگ رہی ہیں۔ گلابی میکسی لباس پہنے پرینکا بہت خوبصورت نظر آ رہی ہیں۔

ماں بننے جا رہی اداکارہ نے اپنی نئی تصاویر کے ساتھ ایک خوبصورت عنوان کے ساتھ شیئر کیا اور لکھا، “اپنی کوکھ میں میرے چھوٹے بچے کو محسوس کرنے کی اس پوری سفر نے مجھے سب سے زیادہ آنندپورن بنایا ہے۔ صرف ایک ماں اس طرح کے احساس کو بغیر کسی شرط کے سمجھ سکتی ہے۔

پرینکا اور وکاس نے حال ہی میں ایک طویل نوٹ کے ساتھ سوشل میڈیا پر اس اچھی خبر کا اعلان کیا اور کچھ خوبصورت تصاویر بھی اشتراک کیں۔ کیپشن میں پرینکا نے انکشاف کیا تھا کہ وہ 35 ہفتے حاملہ ہے جس کا مطلب ہے کہ وہ اپنی حمل کے آخری دنوں میں ہے۔

اپنے حمل کے دوران پرینکا اسٹائلش آئوٹ فٹس میں اپنا بیبی پمپ پلانٹ کرتی دیکھی جا سکتی ہیں۔ ان کے انسٹاگرام اکاؤنٹ فیشن تصاویر سے بھرا پڑا ہے۔ لنگ گاؤن، شارٹ اور میکسی ڈریس سے لے کر ٹریڈیشنل وير تک، پرینکا میٹرنٹي لک کو کیری کرتی ہوئیں خوبصورت لگ رہی ہیں۔حمل کے چمک دمک ان کے چہرے سے صاف نظر آ رہی ہے کیونکہ وہ تمام تصاویر میں انتہائی خوبصورت نظر آ رہی ہیں۔

یہ وکاس اور پرینکا کا پہلا بچہ ہے اور وہ والدین کے گھر میں قدم رکھنے کے لئے بہت پرجوش ہیں۔ پرینکا اپنے ٹی وی شو ’رنگ بدلی اوڑھنی‘ کے لئے جانی جاتی ہیں، جبکہ وکاس ایک مقبول اداکار ہیں جو کئی فلموں میں دکھائی دیے ہیں۔ لیکن اب اداکار اپنی انٹرٹینمنٹ کمپنی میں اپنے والد کے ساتھ کام کرنے میں مصروف ہیں۔

اپنے پروفیشنل لائف میں وكاس نے بالی ووڈ کی فلموں جیسے ‘نئی پڑوسن اور ‘نقاب میں ایکٹنگ کیا۔ اداکار نے اپنی زندگی میں اس کی محبت ٹی وی اداکارہ پرینکا 25 فروری 2012 کو اپنے خاندان اور دوستوں کی موجودگی میں شادی رچائی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *