گے لو اسٹوری بنائیں گے کرن جوہر، بولے عوام کو پسند آئے گی

Share Article

کرن جوہر سے جب پوچھا گیا کہ وہ اس کمیونٹی کے لئے کیا کرنا چاہیں گے تو انہوں نے کہا کہ فلم میکر ہونے کے ناطے میں اس موضوع پر فلم بنا سکتا ہوں۔ میں نے ایک هوموسیکشول لو اسٹوری بنانا چاہوں گا اور میں، فلم میں دو بڑی اداکار کو کاسٹ کرنا چاہوں گا۔

 

سوئٹزر لینڈ کے ڈیووس میں ورلڈ اکنامک فورم میں حصہ لینے پہنچے کرن جوہر نے کہا ہے کہ وہ اپنی نئی فلم تخت کے بعد ایک “گے محبت کی کہانی” کی ہدایت کرنا چاہتے ہیں۔ ایک بات چیت میں کرن نے بتایا “ابھی تک میں نے ورلڈ اکنامک فورم کے تین سے سیشنس میں حصہ لیا ہے اور ان میں سے ایک آپشن ایل جي بي ٹي كيو کمیونٹی سے منسلک تھا۔ مجھے وہ سیشن کافی اچھا لگا تھا۔””میں اس پینل کا حصہ بن کر فخر محسوس کر رہا تھا کیونکہ اس میں ہندوستان اور سپریم کورٹ کے سیکشن 377 سے منسلک فیصلے کو لے کر کافی بات ہوئی تھی۔ سپریم کورٹ کے فیصلے نے ایل جي بي ٹي كيو کمیونٹی کے لئے ایک بہت بڑا فرق پیدا کیا ہے۔ یہ بہت خاص فلنگ تھی۔ جب آپ کو ملک ہی تسلیم نہیں کرتا ہے تو یہ ایک انتہائی خراب فلنگ ہوتی ہے۔

 

 

 

مجھے لگتا ہے کہ یہ سپریم کورٹ کے اب تک کے سب سے زیادہ خطرناک فیصلوں میں سے ایک ہے۔ “کرن سے جب پوچھا گیا کہ وہ اس کمیونٹی کے لئے کیا کرنا چاہتے ہیں؟ انہوں نے کہا، فلم میکر ہونے کے ناطے میں اس موضوع پر فلم ہی بنا سکتا ہوں۔ میں نے ایک ہومو سیکشول لو اسٹوری بنانا چاہوں گا اور میں، فلم میں دو بڑی اداکار کو کاسٹ کرنا چاہوں گا۔””مجھے ابھی نہیں پتہ کہ میں کن بالی ووڈ ستاروں کو لے کر فلم بناؤں گا، لیکن یہ ضرور ہے کہ میں نے اس فلم پر کام ضرور کام کرنا چاہتا ہوں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *