کرتی سینن کے اسٹارڈم کی وجہ سے پیرینٹس کو کیوں اٹھانی پڑی تھی شرمندگی؟

 

بالی ووڈ اداکارہ کرتی سینن اور دلجيت دوسانجھ اسٹارر فلم ارجن پٹیالہ ریلیز ہو چکی ہے۔ حال ہی میں کرتی سینن اپنی فلم کو پرموٹ کرنے کپل شرما کے شو میں پہنچیں۔

بالی ووڈ اداکارہ کرتی سینن اور دلجيت دوسانجھ اسٹارر فلم ارجن پٹیالہ ریلیز ہو چکی ہے۔ ان دنوں کرتی سینن اپنی فلم ارجن پٹیالہ کے پروموشن میں مصروف ہیں۔ حال ہی میں وہ اپنی فلم کو پرموٹ کرنے کپل شرما کے شو میں پہنچیں۔ کرتی کے ساتھ شو میں ان کے ساتھ اسٹار دلجيت دوسانجھ بھی سما باندھتے ہوئے دکھائی دیے۔ کپل کے شو میں کرتی نے اپنی زندگی کے بہت سے دلچسپ قصوں کے بارے میں بات کی۔

کرتی نے شو کے دوران بتایا کہ ان سےلیبرٹی ہونے کی وجہ سے ایک اسٹور میں خریداری کرنے کے دوران کو کس طرح ان کے پیرینٹس کو شرمندگی کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ کپل کے شو میں کرتی سینن کے ساتھ پہنچیں ان کی ماں نے بتایا کہ ایک بار کسی دکان میں 50٪ ڈسکاؤنٹ چل رہا تھا، جس میں شاپنگ کرنے وہ گئی تھیں۔لیکن وہاں کے لوگوں نے انہیں پہچان لیا اور وہاں موجود لوگوں نے ان کے بارے میں باتیں کرنا شروع کر دیا کہ وہ کس طرح سیل میں کپڑے خرید سکتی ہیں۔

Image result for kriti sanon hot

کرتی کی ماں نے کپل کے شو میں کہا، ‘ہمیں اچھا لگتا ہے تو کچھ جگہوں پر لوگ ہمیں پہچانتے نہیں ہیں۔ کرتی کی ماں نے کہا کہ انہوں نے اس کے بعد کرتی کو الگ جانے کے لئے کہا تاکہ وہ آرام سے مال میں گھوم سکیں۔

Image result for kriti sanon hot

کپل کے شو کی بات کریں تو ہر موسم کی طرح اس موسم میں بھی ان کا شو ٹیآرپی کی لسٹ میں ٹاپ لسٹ پر اپنی جگہ بنائے ہوئے ہے۔ وہیں کپل شرما اپنی بیوی گنی چترتھ کو لے کر اپنا بے بی مون انجوائے کرنے کینیڈا گئے ہیں۔ دراصل، کپل کی بیوی گنی حاملہ ہیں اور اس سال کپل کے گھر ننھا مہمان آ سکتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *