’ہم آپ کے ہیں کون‘ بنانے والے مشہور فلم پروڈیوسر راج کمار بڑجاتيا کا انتقال

Share Article
Sooraj Barjatya’s father Rajkumar Barjatya died in Mumbai

 

بالی ووڈ کے مشہور فلم پروڈیوسر راج کمار بڑجاتيا کا انتقال جمعرات کی صبح ممبئی کے سر ایچ این ریلائنس فاؤنڈیشن اسپتال میں ہوا۔

 

نئی دہلی: بالی ووڈ کے مشہور فلم پروڈیوسر پرنس بڑجاتيا کا انتقال جمعرات کی صبح ممبئی کے سر ایچ این ریلائنس فاؤنڈیشن اسپتال میں ہوا۔ راج شری پروڈکشن نے اپنے آفیشیل اسٹاگرام اکاؤنٹ پر خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے لکھا،بڑے ہی گہرے دکھ کے ساتھ بتا رہے ہے کہ سورج بڑجاتيا کے والد راج کماربڑجاتيا کا انتقال ہو گیا، جس پر غم کا اظہار کر رہے ہیں۔ ان کی روح کو امن ملے۔راج کمار بڑجاتيا نے ’ہم آپ کے ہیں کون‘، ’ہم ساتھ ساتھ ہیں‘ ‘شادی اور ’پریم رتن دولت پايو‘ جیسی فلم راج شری پروڈکشن کے بینرتلے پروڈیوس کیا ہے۔

 

Image result for rajkumar barjatya

راج شری پروڈکشن کے بینرتلے ان فلموں کو پروڈیوس کرنے والے راج کمار بڑجاتيا کے بیٹے سورج بڑجاتيا نے ڈايركشن کا ذمہ سنبھالا تھا۔ ٹریڈ اینلسٹ ترن آدرش سمیت کئی فلم ستارے نے انہیں سوشل میڈیا کے ذریعے خراج عقیدت پیش۔ ترن آدرش نے جہاں لکھا، راج کمار بڑجاتيا کے انتقال کی خبر سن کر بڑا جھٹکا لگا اور انتہائی دکھ ہوا۔ انہیں راج بابو کے نام پر تسلیم کیا جاتا رہا۔ وہ بے حد ہی شائستہ انداز کے تھے۔ سورج، بڑجاتيا خاندان اور راج شری خاندان کے تعزیت ظاہر کرتا ہوں۔

 

راج کمار بڑجاتيا نے سودھا بڑجاتيا سے شادی کی تھی۔ راج شری پروڈکشن کو راج کمار بڑجاتيا کے والد تارا چند بڑجاتيا نے قائم کیا تھا۔تارا چند نے راج شری پروڈکشن کے بےنرتلے ‘تپسیا فلم بنائی تھی، جسے سال 1975 میں نیشنل ایوارڈ جیتا تھا۔ اس کے علاوہ ‘چتچور اور خلاصہ ‘فلم بھی بنائی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *