جب اچانک فحش ویب سائٹ پر دیکھا كپل نے اپنا فحش ویڈیو اور پھر …

Share Article

چھتیس گڑھ کے كانكیرضلع میں کے ایک پریمی جوڑے کو اپنے ذاتی لمحات فحش ویڈیوز شوٹ کرنا بھاری پڑ گیا۔

چھتیس گڑھ کے كانكیر ضلع میں کے ایک پریمی جوڑے کو اپنے ذاتی لمحات فحش ویڈیوز شوٹ کرنا بھاری پڑ گیا، کیونکہ جب فحش ویب سائٹ پر اپنے فحش ویڈیو پر نظر گئی تو كپل کے ہوش اڑ گئے۔ اس کے بعد جرائم کی ایک نئی کہانی سامنے آئی۔ ویڈیو کی وجہ سے نہ صرف پریمی جوڑے کو بدنام کرنے کی کوشش کی گئی۔ بلکہ انہیں اقتصادی نقصان بھی جھیلنا پڑا۔ آخر کار معاملہ پولیس کے پاس پہنچا۔

پولیس سے ملی معلومات کے مطابق كانكیر ضلع میں ایک پریمی جوڑے نے شادی سے پہلے موبائل فون سے خود کا فحش ویڈیوز شوٹ کیا تھا۔ ویڈیوز شادی سے پہلے موبائل فون میں ہی محفوظ تھا۔ اسی دوران شادی سے پہلے کا موبائل ہینڈسیٹ خراب ہوگیا۔لڑکی نے موبائل فون کی مرمت کے لئے كوڈاگائوںضلع کے كیشكال میں صحیح کرنے لیے موبائل کی دکان میں دیا۔ یہیں سے ان کی پریشانی شروع ہو گئی۔ آخر کار پریمی جوڑے پولیس کی مدد لینی پڑی، لیکن اس وقت تک ان کو لیکر پروپیگنڈہ کیا جا چکا تھا۔

بلیک میلنگ کا شکار
پولیس سے ملی معلومات کے مطابق شادی سے پہلے موبائل فون کو ٹھیک کرنے کے دوران ہی موبائل شاپ آپریٹر پردیپ کمار نے وہ فحش ویڈیوز دیکھ لیا اور اسے اپنے کمپیوٹر سسٹم میں اپ لوڈ کر لیا۔ اس کے بعد نوجوان عورت موبائل فون واپس کر دیا۔ اس کے بعد نوجوان عورت ویڈیو وائرل کرنے کی دھمکی دے کر بلیک میلنگ شروع کر دی۔ابتدائی دور میں لڑکی نے ملزم کو کچھ پیسے دیے، لیکن لگاتار ڈیمانڈ بڑھنے کے بعد لڑکی نے اپنے اہل خانہ کو پورا معاملہ بتا دیا۔ اس کے بعد كانكیر کے بدھاوا پولیس چوکی میں شادی سے پہلے اور اس کے رشتہ داروں نے شکایت کی۔ شادی سے پہلے کی شکایت پر پولیس نے كیشكال کے ملزم نوجوان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا ہے اور تحقیقات شروع کر دی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *