‘جب عالیہ میرے پیٹ میں تھی تب میں نے ایک فلم کے لئے بہت سگریٹ پی تھیں

Share Article

فلم ڈائریکٹر مہیش بھٹ کی بیوی یعنی عالیہ بھٹ کی ماں سونی راذدان نے اپنی زندگی سے منسلک ایک بڑا انکشاف کیا ہے۔ سونی نے اپنے پرانے دنوں کو یاد کرتے ہوئے ایک ٹویٹ کیا ہے جس میں انہوں نے یہ بتایا ہے کہ جب عالیہ ان کے پیٹ میں تھیں تب ایک فلم کے لئے انہیں کئی سگریٹ پینی پڑی تھیں۔

دراصل، سونی نے فلم رے کے ایک ٹویٹ کو ریٹویٹ کیا جس فلم ‘گمراہ میں سے کچھ پوسٹر دیکھ سکتے ہیں۔ 1993 میں آئی اس فلم میں سنجے دت اور اداکارہ سری دیوی تھیں۔ فلم میں سونی نے سری دیوی کی دوست کا کردار ادا کیا تھا۔ انہی پوسٹر کو ریٹویٹ کرتے ہوئے سونی نے لکھا، یہ میری سب سے پسنديدہ فلموں میں سے ایک ہے۔ سری دیوی کے ساتھ کام کرنا بہت شاندار تھا۔اس فلم سے بہت سے خوبصورت یادیں جڑی ہوئی ہیں۔

Image result for alia bhatt with mother

‘میں اس بات سے انجان تھی کی میں حاملہ ہوں، اس وقت عالیہ میرے پیٹ میں تھی اور مجھے فلم کے ایک سین کے لئے بہت سے سگریٹ پینی پڑی تھیں۔ آپ کو بتا دیں کہ سونی راجدان مہیش بھٹ کی دوسری بیوی ہیں اور ان کی دو بیٹیاں ہیں عالیہ بھٹ اور شاہین بھٹ سونی نے سال 1986 میں مہیش بھٹ سے شادی کی تھی۔

Image result for alia bhatt with mother

سونی سال 2018 میں ریلیز ہوئی فلم ’راضی‘ میں نظر آئی تھیں۔ اس فلم میں انہوں نے عالیہ کی ماں کا كردار ادا کیا تھا۔ یہ فلم بڑے پردے پر ہٹ رہی تھی۔ وہیں سونی کی بیٹی یعنی عالیہ کی بات کریں تو عالیہ اپنی ایکٹنگ کے دم پر بالی ووڈ میں اپنی ایک جگہ بنا چکی ہیں۔ وہ جلد رنبیر کپور کے ساتھ فلم ‘برهماستر میں نظر آئیں گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *