کبھی نبھایا راکھی کا رشتہ تو کبھی کیا رومانس، ان فلمی بھائی بہنوں کی عجب-غضب کہانی

Share Article

نئی دہلی۔ رکشا بندھن کا تہوار بھائی بہن کے لئے خاص ہوتا ہے۔ اس بار 15 اگست کو راکھی کا تہوار منایا جائے گا۔ بالی ووڈ فلموں میں بھی بھائی بہن کے اس رشتے کو خوب دکھایا جاتا رہا ہے۔ مگر کچھ اداکار ایسے ہیں، جو پردے پر ایک دوسرے کے بھائی بہن تو بنے ہی ہیں، ساتھ ساتھ کسی دوسری فلم میں رومانس بھی کیا ہے۔

Image result for ranvir singh and priyanka chopra

رنویر سنگھ-پرینکا چوپڑا: 2014 ‘گنڈے میں پرینکا چوپڑا نے رنویر سنگھ کے دل میں محبت کی گھنٹی بجائی تھی، مگر اگلے ہی سال ‘دل دھڑکنے دو میں رنویر اور پرینکا بھائی بہن کے رول میں نظر آئے۔ پھر ‘باجی رائو مستانی میں بھی پرینکا، رنویر کی بیوی کے رول میں نظر آئیں۔

Image result for arjun rampal and deepika

ارجن رامپال-دیپکا پادکون: 2007 میں دیپکا پادکون کی پہلی فلم ‘اوم شانتی اوم میں ارجن رامپال نے ان کے پریمی کا رول نبھایا تھا۔ وہیں 2010 کی فلم ‘هائوس فل میں ارجن دیپکا پادکون کے بگ برادر بن گئے۔ فلم میں دیپکا کے اپوذٹ اکشے کمار تھے۔

Image result for john abraham and deepika padukone romance

جان ابراہم-دیپکا پادکون: جان ابراہم بھی دیپکا پادکون سے یہ ڈبل رشتہ ادا کر چکے ہیں۔ 2011 کی فلم ‘دیسی بوائز میں دیپکا جان کے اپوزٹ رومانٹكلي پیئر اپ ہوئیں، جبکہ 2013 کی فلم ‘ریس 2’ میں دیپکا جان کی سسٹر کے رول میں نظر آئیں۔

Image result for abhishek bachchan and asin romance

ابھیشیک بچن-آسین: 2012 کی فلم ‘بول بچن میں آسین نے ابھیشیک بچن کی بہن کا کردار ادا کیا تھا تو 2015 کی ‘آل از ویل میں انہوں نے ابھیشیک کے ساتھ پردے پر رومانس کیا۔

Image result for tusshar kapoor and kareena kapoor

تشار کپور-کرینہ کپور: تشار کپور نے 2001 میں ‘مجھے کچھ کہنا ہے فلم سے بالی ووڈ میں انٹری کیا۔ کرینہ کپور ان ليڈینگ لیڈی کے رول میں تھیں۔ اس کے 7 سال بعد ‘گول مال ریٹرن میں تشار بیبو کے بھائی کے رول میں دکھائی دیئے۔ ہیرو اجے دیوگن تھے۔

Image result for shahrukh khan and aishwarya rai romance

شاہ رخ خان-ایشوریا رائے: 2002 کی فلم ‘جوش میں شاہ رخ خان اور ایشوریہ رائے بھائی بہن کے رول میں تھے۔ اس فلم میں شاہ رخ کے اپوذٹ پریا گل تھیں، وہیں ایش کے ساتھ چندرچوڑ سنگھ پیئر اپ ہوئے تھے۔ اس کے بعد دو سال بعد ‘دیوداس میں شاہ رخ نے ایش کے ساتھ پردے پر رومانس کیا۔ یہ سلسلہ بعد میں بھی جاری رہا۔

Image result for salman khan and neelam

سلمان خان-نیلم: 1992 میں آئی سلمان کی فلم ‘ایک لڑکا ایک لڑکی میں نیلم ان کے ساتھ رومانٹكلي پیئر اپ ہوئی تھیں، مگر اس کے سات سال بعد 1999 میں نیلم سلمان کی بہن بن کر پردے پر آئیں، فلم تھی ‘ ہم ساتھ ساتھ ہیں ۔

Image result for amitabh bachchan and hema malini

امیتابھ بچن-ہیما مالنی: ہیما مالنی اور امیتابھ بچن نے ستر اور اسی کی دہائی میں کئی بار اسکرین رومانس کیا، مگر 1973 کی فلم ‘گہری چال میں بگ بی ہیما مالنی کے بھائی کے رول میں نظر آئے تھے۔ اس فلم میں ہیما مالنی کے اپوذٹ جيتندر کو کاسٹ کیا گیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *