واڈرا نے فیس بک پر لكھا- پرینکا کو ہندوستان کے لوگوں کو سونپتا ہوں، برائے مہربانی ان کو محفوظ رکھیں

Share Article

 

کانگریس جنرل سکریٹری اور مشرقی یوپی کی انچارج بنائے جانے کے بعد پرینکا گاندھی واڈرا آج سے چار دن کے دورے پر لکھنؤ میں ہیں۔ پرینکا لکھنؤ میں روڈ شو کر رہی ہیں۔ اس دوران ان کے ساتھ کانگریس صدر راہل گاندھی اور جیوتی رادتیہ سندھیا بھی ہیں۔ دریں اثنا، پرینکا گاندھی واڈرا کے شوہر اور رابرٹ واڈرا نے اپنے فیس بک اکاؤنٹ میں ایک پوسٹ لکھ کر انہیں نیک خواہشات دی ہیں۔

 

 

واڈرا نے اپنے فیس بک اکاؤنٹ پر لکھا، ‘آپ کو اتر پردیش میں کام کرنے اور ہندوستان کے لوگوں کی خدمت کرنے کی نئے سفر پر، میری طرف سے نیک خواہشات۔ آپ میری سب سے اچھی دوست ایک مثالی بیوی اور بچوں کے لئے سب سے اچھی ماں ہیں۔ وہاں بہت حساس اور بدعنوان سیاسی ماحول ہے …لیکن مجھے معلوم ہے، لوگوں کی خدمت کرنا ان کا فرض ہے اور اب ہم ان (پرینکا کو) ہندوستان کے لوگوں کو سونپتے ہیں۔ براہ مہربانی انہیں محفوظ رکھیں۔ ‘وہیں دوسری طرف، رابرٹ واڈرا اور ان کی ماں مورين واڈرا جے پور پہنچے ہیں۔ بیکانیر میں ان سے زمین گھوٹالے سے منسلک منی لانڈرنگ کے معاملے میں پوچھ گچھ کی جانی ہے۔

My Best wishes to you P, on your new journey of working in Uttar Pradesh and serving the people of India. You have been…

Robert Vadra यांनी वर पोस्ट केले सोमवार, ११ फेब्रुवारी, २०१९

 

قابل ذکر ہے کہ اس سے پہلے انہوں نے اتوار کو بھی اپنے فیس بک پر ایک پوسٹ لکھ کر کہا تھا کہ سچائی کی ہمیشہ جیت ہوتی ہے۔ واڈرا نے اپنے فیس بک اکاؤنٹ پر لکھا، ‘بخیر۔ میں پورے ملک کے اپنے ان تمام دوستوں اور جاننے والوں کو شکریہ کہنا چاہتا ہوں جو اس وقت میرے ساتھ ہیں۔میں ٹھیک ہوں۔ کسی بھی چیز سے نمٹنے کے لئے نظم و ضبط اور اچھی ہوں۔ جس میں مجھے ڈالا جا رہا ہے۔ سچائی کی ہمیشہ جیت ہوتی ہے۔ آپ سب کو اتوار کو ایک خوش اتوار اور ایک صحت مند ہفتے کی مبارک ہو۔
بتا دیں کہ واڈرا سے ہفتہ کے علاوہ چھ اور سات فروری کو پوچھ گچھ کی گئی تھی۔ ان سے پہلی بار قریب ساڑھے پانچ گھنٹے اور دوسری بار قریب نو گھنٹے تک پوچھ گچھ کی گئی تھی۔ مانا جا رہا ہے کہ پچھلی بار پوچھ تاچھ کے دوران واڈرا کا ‘سامنا ان دستاویزات سے کرایا گیا جو ایجنسی نے معاملے کی جانچ کے دوران حاصل یا ضبط کئے ہیں۔ ان میں فرار حفاظت ڈیلر سنجے بھنڈاری سے منسلک دستاویزات بھی شامل ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *