بی جے پی کو ووٹ ڈالنے کا مطلب ہے آپ کی حکومت کی طرف سے شروع کی گئی مفت اسکیموں کا خاتمہ کرنا: منیش سسودیا

Share Article

manish-sisodiya

بی جے پی کو ووٹ ڈالنے کا مطلب ہے آپ کی حکومت کی طرف سے شروع کی گئی مفت اسکیموں کا خاتمہ کرنا ہے۔ پچھلے 6 سالوں میں ، ملک کے عوام کو بی جے پی حکومت کی طرف سے مہنگائی کا تحفہ ملا ہے۔ افراط زر اب تک سب سے اونچائی پر ہے۔ جس کی وجہ سے لوگوں کو اپنا گھر چلانے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑرہاہے۔ سبزیوں کی قیمتیں آسمان پر ہیں۔ لوگوں کا گھریلو بجٹ بری طرح خراب ہوا ہے۔ دہلی میں عام آدمی پارٹی کی حکومت کی پالیسیوں اور مفت بجلی پانی ، بہتر تعلیم میڈیکل ، خواتین کے لئے مفت بس سفر جیسی سہولیات کی وجہ سے لوگ ماہانہ اخراجات میں بچت کر رہے ہیں۔ اس سے انہیں کافی راحت ملتی ہے ، لیکن بی جے پی قائدین بھی اسے پسند نہیں کررہے ہیں۔ وہ مسلسل یہ کہہ رہے ہیں کہ دہلی میں حکومت بنتے ہی عام آدمی پارٹی حکومت نے شروع کی جانے والی سبسڈی سکیمیں فوری طور پر بند کردی جائیں گی۔ اسی لئے میں یہ کہتا ہوں کہ دہلی میں بی جے پی کے جو بھی ووٹ ہے وہ بہتر اور مفت خدمات کے منافی ہے۔ یہ کہنا ہے دہلی کے نائب وزیر اعلی اور عام آدمی پارٹی کے سینئر رہنما منیش سسودیا کا۔ پارٹی آفس میں این ایس او کی طرف سے جاری کردہ افراط زر کے اعدادوشمار پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے ، نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے کہا کہ یہ اعدادوشمار ملکی معیشت اور روزگار کے تناظر سے انتہائی چونکا دینے والے اعداد و شمار ہیں۔ اس سے بھی زیادہ تشویش ناک بات یہ ہے کہ آج ایک عام آدمی کو اپنا گھر چلانے میں بہت مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

منیش سسودیا نے کہا کہ این ایس او کے جاری کردہ اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ گذشتہ 6 سالوں میں ، بی جے پی حکومت نے ملک کے عوام کو یہ تحفہ دیا ہے ، کہ افراط زر ملک میں اعلی سطح پر ہے۔ اقتدار میں آنے کے بعد ہی بی جے پی نے مہنگائی میں صرف اضافہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پچھلے 1 سال میں افراط زر 2.1 فیصد سے بڑھ کر 7.4 فیصد ہوگئی ہے۔ ملک بھر میں سبزیوں کی قیمتوں میں تقریبا 60 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ ایسے وقت میں جب ملک میں بی جے پی حکومت کی ناکام پالیسیوں کی وجہ سے مہنگائی میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے ، خود حکومت کے اعدادوشمار ظاہر کررہے ہیں کہ مہنگائی پچھلے 6 سالوں سے مسلسل بڑھ رہی ہے ، ایسے وقت میں دہلی میں عام آدمی پارٹی کی حکومت ایک عام سی بات ہے خواتین کو مفت بجلی ، مفت پانی ، بہتر تعلیم ، بہتر طبی علاج ، مفت بس سفر جیسی سہولیات کی فراہمی کے ذریعے ، وہ اپنے گھر چلانے میں ان کی مدد کررہے ہیں۔ یہ انتہائی افسوسناک ہے کہ ایک طرف بی جے پی کی مرکزی حکومت مہنگائی پر غریب آدمی کا قتل کررہی ہے اور دوسری طرف دہلی حکومت کی فراہم کردہ مفت سہولیات کی مخالفت کررہی ہے۔ ایک طرف بی جے پی حکومت دہلی اور ملک کے غریب عوام کو مہنگائی دے رہی ہے اور دوسری طرف دہلی حکومت کی فراہم کردہ مفت سہولیات کی مخالفت کرتے ہوئے عام آدمی کے زخموں پر نمک ڈال رہی ہے۔ بی جے پی قائدین کہہ رہے ہیں کہ دہلی کے عوام کو مفت سہولیات دینا غلط ہے۔

بی جے پی کی حکومت آنے پر تمام مفت اسکیمیں بند کردی جائیں گی ، بی جے پی کے سینئر رہنما اور ممبر پارلیمنٹ پریش ورما کا بیان۔منیش سسودیا نے کہا کہ میں نے سوچا کہ شاید بی جے پی قائدین اس طرح کا جملہ چھوڑ کر خاموش ہوجائیں گے۔ لیکن کل پھر وہ بیان سامنے آیا جو بی جے پی کے ایک بڑے رہنما اور ممبر پارلیمنٹ پرویش ورما کا بیان ہے کہ اگر بی جے پی کی حکومت آئے گی تو دہلی کے عوام کو دستیاب تمام مفت سہولیات اور تمام مفت سکیمیں بند کردی جائیں گی ، یہ انتہائی افسوسناک ہے اور حیران کن ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر دہلی میں حکومت گھر چلانے ، ان کے کنبہ کی پرورش کرنے میں دہلی میں مقیم غریب عوام کی مدد کررہی ہے تو پھر بی جے پی کے لوگوں کو پریشانی کیوں ہے؟

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *