VIDEO: دیپکا پادکون نے کی ‘من کی بات، بولیں وزیر بن کر سنبھالےگي یہ محکمہ

Share Article

 

بالی ووڈ اداکارہ دیپکا پڈوکون ان دنوں سرخیوں میں ہیں۔ حال ہی میں انہوں نے لوكمت مهاراشٹريين آف دی ایئر 2019 میں شرکت کی۔ اس ایوارڈ تقریب کی تصاویر سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی هےوهاٹ کلر کی ساڑی میں پہنچی دیپکا کے چاہنے والے پر قہر ڈھاتی نظر آئیں۔ اس دوران دیپکا نے سیاست میں انٹری کرنے کو لے کر کھل کر بات کی۔

 

پروگرام کے دوران جب دیپکا سے سیاست میں انٹری کرنے کو لے کر سوال کیا گیا تو انہوں نے کہا کہ مجھے سیاست کے بارے میں زیادہ معلومات نہیں ہے۔ لیکن اگر مجھے موقع ملا تو میں صاف ہندوستان کا وزیر بننا چاہوں گی۔ مجھے صفائی بہت پسند ہیں۔ اس کے ساتھ ہی انہوں نے اپنے بچپن سے منسلک ایک واقعہ بھی شیئرکیا۔

 

View this post on Instagram

🌸🌸🌸

A post shared by Deepika Padukone (@deepikapadukone) on

دیپکا نے بتایا کہ جب میں چھوٹی تھی تو سبھی مجھے رہنے کے لئے بلاتے تھے اور مجھے لگتا تھا کہ میں بہت مشہور ہوں، اگرچہ، بعد میں مجھے احساس ہوا کہ وہ مجھے صرف اس لیے بلاتے تھے تاکہ میں ان کے بیڈروم اور الماری کو صاف کر سکوں۔ میں جب بھی گھر میں ہوتی ہوں تو صفائی کرتی رہتی ہوں۔

 

وہیں اس سے پہلے فیمنا بیوٹی ایوارڈ کے دوران دیپکا پادوکون سے رنویر سنگھ کے بیوٹی خفیہ کے بارے میں پوچھا گیا تھا۔ اس دوران دیپکا کا کہنا تھا کہ رنویر کافی دیر تک شاور لیتے ہیں۔ٹوائيلٹ میں بھی کافی طویل وقت تک رہتے ہیں۔ تیار ہونے کے لئے بھی کافی وقت لگاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی دیپکا کا کہنا تھا کہ رنویر بستر میں بھی کافی وقت لگاتے ہیں۔ دیپکا کا یہ جباب پر وہاں موجود سامعین ہنسنے لگے تھے۔

 

Image result for deepika padukone in femina award show

دیپکا بہت جلد ڈائریکٹر میگھنا گلزار کی فلم میں ‘چھپاك میں نظر آنے والی ہیں۔ ایسڈ اٹیک وكٹم پر بیسٹ اس فلم میں دیپکا ایسڈ اٹیک وكٹم کا کردار نبھاتے ہوئے نظر آئیں گی۔ ساتھ ہی دیپکا اس فلم کی پروڈیوسر بھی ہیں۔ دیپکا کے ساتھ ہی اس فلم میں وكرات میسی بھی اہم رول نظر آئیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *