ارملا ماتونڈكر سے 9 سال چھوٹے ہیں شوہر محسن، ایسے شروع ہوئی محبت کی کہانی

Share Article
Urmila Matondkar birthday special

بالی ووڈ اداکارہ ارملا ماتوڈكر 45 سال کی ہو گئی ہیں۔ ان کی یوم پیدائش پر جانیے ان کی پرسنل زندگی اور شادی کے بارے میں دلچسپ باتیں۔

 

ارملا ماتونڈكر 90 کی دہائی کی کامیاب اداکاراؤں میں شمار رہی ہیں۔ انہوں نے بالی ووڈ میں ایک طویل سفر طے کیا ہے۔ وہ گزشتہ کچھ سالوں میں فلموں میں کم نظر آئی ہیں اور اپنی ذاتی زندگی کو لے کر بحث میں زیادہ رہی ہیں۔ ارملا، نصیر الدین شاہ کی فلم معصوم میں ایک چائلڈ آرٹسٹ کے طور پر عوام کی نظروں میں آئی تھیں۔ چمتکار ، رنگیلا، انڈین، دوڑ، چینا گیٹ، خوبصورت جیسی فلموں میں ان کی اداکاری دیکھنے کو ملا۔

ارملا کی سالگرہ پر جانیے ان کے کیریئر اور ذاتی زندگی کے بارے میں۔ارملا ماتوڈكر نے 42 سال کی عمر میں خود سے 9 سال چھوٹے ماڈل اور تاجر محسن میر اختر کے ساتھ شادی کی تھی۔ شادی ایک پرائیویٹ سیریمنی تھی۔ دونوں کی شادی 2016 میں ہوئی تھی۔ ارملا اور محسن کی ملاقات کا منیش ملہوترا کے ذریعے ہوئی تھی۔
ارملا کے شوہر کے بارے میں بات کریں تو محسن اختر میر، کشمیر کے تاجر اور ماڈل ہیں۔ ان کا کپڑوں کا کاروبار ہے، یہی نہیں، وہ زویا اختر کی فلم ‘لک بائی چانس میں اداکاری بھی کر چکے ہیں۔محسن اور منیش ملہوترا آپس میں بہترین دوست ہیں۔ محسن، 2007 میں مسٹر انڈیا مقابلہ میں دوسرے رنر اپ رہے ہیں۔ یہی نہیں، محسن، منیش ملہوترا کے کئی شو میں ماڈلنگ کر چکے ہیں۔

Image result for urmila matondkar hot

شادی کو پرائیویٹ رکھنے پر ارملا نے کہا تھا ‘ ہم نے شادی سیریمنیصرف خاندان اور دوستوں کے درمیان ہی رکھی، کیونکہ ہمارا خاندان چاہتا تھا کہ ہم اسے زیادہ شور شرابے والا واقعہ نہ رکھیں۔ یہی وجہ ہے کہ ہم نے چند لوگوں کو ہی بلایا۔ ارملا فی الحال ذاتی زندگی میں مصروف ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *