اناؤ ریپ: ٹرک ڈرائیور اور کلینر کے آج ہوں گے نارکو ٹیسٹ

Share Article

اناؤ ریپ کی متاثرہ کے ساتھ ہوئے سڑک حادثہ کے بعد اب ٹرک ڈرائیور آشیش کمار پال اور کلینر موہن شريواس کا گاندھی نگر میں نارکو ٹیسٹ کرایا جائے گا۔ اس دوران سی بی آئی کی ٹیم بھی موجود رہے گی۔

ٹرک ڈرائیور اور کلینر کا ہوگا نارکو ٹیسٹ
سی بی آئی کی ٹیم بھی رہے گی موجود
گادھي نگر کے فورینزک لیب میں ہوگی
علاقے میں سیکورٹی کے سخت انتظامات

اناؤ ریپ کی متاثرہ کے ساتھ ہوئے سڑک حادثہ کی تحقیقات کر رہی سی بی آئی کے لئے آج کا دن اہم ہے۔ دراصل، سی بی آئی کے افسر ایکسیڈنٹ کرنے والے ٹرک کے ڈرائیور آشیش کمار پال اور کلینر موہن شريواس کا نركو ٹیسٹ کرائیں گے۔

گجرات کے گاندھی نگر فورینسک سائنس لیبارٹری میں آج یعنی منگل کو نارکو، برین میکنگ اور فنگرپرنٹنگ ٹیسٹ ہوںگے۔ اس کے لئے سیکورٹی کے سخت انتظامات کئے گئے ہیں۔ سڑک حادثہ کے ملزم ٹرک ڈرائیور آشیش کمار پال اور کلینر موہن کو سپریم کورٹ نے 7 دن کی عدالتی حراست میں لکھنؤ جیل بھیجا تھا۔

CBI کو ملی تھی ٹرک ڈرائیور کی ریمانڈ
معاملے کی تحقیقات کر رہی سی بی آئی نے ہفتہ کو کورٹ میں نئی عرضی داخل کرکے ٹرک ڈرائیور اور کلینر کی ریمانڈ کی مانگ کی تھی، جس کے بعد سی بی آئی کو دونوں کی 3 دن کی ریمانڈ ملی تھی۔

اناؤ ریپ متاثرہ کے ساتھ رائے بریلی میں ہوئے سڑک حادثہ کے ملزم ٹرک کا مالک دیویندر کشور پال سے بھی سی بی آئی پہلے پوچھ گچھ کر چکی ہے۔ سی بی آئی دفتر میں ٹرک کے مالک دیویندر کشور نے کہا تھا کہ میں بے قصور ہوں اور میرا رکن اسمبلی کلدیپ سینگر یا اس کے کسی جانکاری سے کوئی واسطہ نہیں ہے۔

متاثرہ کی حالت نازک
اناؤ ریپ کیس کی متاثرہ کو دہلی کے ایمس میں علاج چل رہا ہے۔ متاثرہ کی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔ سڑک حادثہ میں زخمی متاثرہ کے وکیل کی بھی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔

سینگر پر الزام طے
اناؤ ریپ کیس کی سماعت دہلی کی تیس ہزاری کورٹ میں چل رہی ہے۔ جمعہ کو عدالت نے ملزم ممبر اسمبلی کلدیپ سنگھ سینگر پر الزام طے کر دیے۔ کورٹ نے کہا کہ سینگر کے خلاف الزامات طے کرنے کے کافی ثبوت ہے۔ کورٹ نے رکن اسمبلی کلدیپ سینگر پر آئی پی سی کی دفعہ 120b، 363، 366، 109، 376 (i) اور پكسو ایکٹ 3 & 4 کے تحت الزامات طے کئے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *