کشمیر کے رہنے والے جیش محمد کے دو مشتبہ دہشت گرد گرفتار، کارتوس اور ہتھیار برآمد

Share Article

 

اتر پردیش اے ٹی ایس کو بڑی کامیابی ہاتھ لگی ہے۔ یوپی اے ٹی ایس نے سہارنپور سے جیش محمد کے دو مشتبہ دہشت گردوں کو گرفتار کیا ہے۔وہ کشمیر سے ہیں اور ان کا تعلق جیش محمد سے ہے۔ شاہنواز کلگام سے ہیں جبکہ عاقب پلوامہ ضلع ہیں۔ ان دونوں کے پاس سے دو ہتھیار اور زندہ كارسوت برآمد کئے گئے ہیں۔

 

Image result for a terror suspect arrested in saharanpur

اترپردیش ڈی جی پی وپی سنگھ نے کہا “انٹیلی جنس معلومات کے بعد کل سہارنپور سے ہمارے اے ٹی ایس ونگ نے دو مشتبہ دہشت گردوں کو گرفتار کیا ہے۔ وہ کشمیر سے ہیں اور ان کا تعلق جیش محمد سے ہے۔ شاہنواز کلگام سے ہیں جبکہ عاقب پلوامہ ضلع ہیں۔ ان دونوں کے پاس سے دو ہتھیار اور زندہ كارسوت برآمد کئے گئے ہیں۔

 

Image result for a terror suspect arrested in saharanpur

وپی سنگھ نے کہا “دونوں دہشت گردوں میں سے شاہنواز کو گرینیڈ کا ایکسپرٹ کہا جا رہا ہے۔ ہم اسے ٹرانزٹ ریمانڈ میں لے کر اس بات کی جانچ کریں گے کہ وہ کب کشمیر آیا اور کون اسے فنڈنگ کر رہا تھا۔ ساتھ ہی، اس کے نشانے پر کیا تھا۔ ہم جموں کشمیر پولیس کے رابطے میں ہیں۔

 

Image result for a terror suspect arrested in saharanpur

اے ٹی ایس نے کی پرائیویٹ ہاسٹل میں بھی چھاپہ ماری
دیر رات اے ٹی ایس کی ٹیم نے دیوبند میں عید گاہ کے قریب پرائیویٹ ہاسٹل میں رہ رہے مختلف مدرسہ کے طلبہ کو حراست میں لیا۔ حراست میں لئے گئے طلبہ میں 2 کشمیر کے ہے اور پانچ اڑیسہ کے ہے۔ اگرچہ بتایا جا رہا ہے مختلف جگہ سے 10 سے 12 طلبہ کو پوچھ گچھ کے لئے حراست میں لیا گیا ہے۔ مقامی پولیس کچھ بھی بتانے سے کترا رہی ہے۔ جبکہ دیگر ہاسٹل طلبہ کا الزام ہے کہ رات ڈھائی بجے ہاسٹل میں گھسے اے ٹی ایس کی ٹیم نے کمروں کی تلاشی کے دوران ان سے بے حیائی ہے. طلبہ کو کس سلسلے میں حراست میں لیا اب راز بنا ہوا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *