دنیا کی 178 سال پرانی کمپنی تھامس کک نے روکا کاروبار، خطرے میں 22 ہزار نوکریاں

Share Article

دنیا کی بڑی کمپنیوں میں شماربرطانیہ کی 178 سال کی عمر ٹور اینڈ ٹریولس کمپنی تھامس کک نے کاروبار بند کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔کمپنی کے اچانک بند ہونے سے چھٹیاں منانے گھر سے نکلے تقریبا ڈیڑھ لاکھ لوگ مختلف جگہوں پر پھنس گئے ہیں۔ وہیں اس کمپنی کے 22 ہزار ملازمین کی نوکری بھی خطرے میں پڑ گئی ہے، جن میں سے تقریبا نو ہزار ملازم برطانیہ میں ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق کمپنی نے پیر کو بیان جاری کر کے کہا کہ کمپنی کو بند کرنے کے علاوہ ان کے پاس کوئی دوسرا اختیار نہیں۔

دراصل اقتصادی بحران سے دوچار کمپنی تھامس کوک نے نجی سرمایہ کاری اور حکومت سے بیلاٹ پیکیج حاصل کرنے میں ناکام رہنے کے بعد کہا کہ فوری اثر سے اس نے اپنے کاروبار کو بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ساتھ ہی کمپنی نے تمام ہولڈیج اور پرواز بکنگ منسوخ کئے جانے کا اعلان کیا ہے۔ کمپنی نے دنیا بھر میں گاہکوں کے لئے ہیلپ نمبر + 44-1753-330-330 بھی جاری کیا ہے۔

قابل ذکر ہے کہ برطانیہ کی 178 سال کی پرانی اس کمپنی کے اچانک بند ہونے پر تھامس کک کے چیف ایکزیکٹیوآفیسر(سی ای او) پیٹر پیٹر پھینک ہاجر نے صارفین، سپلائرز، ملازمین اور شراکت دار سے بھی اس کے لئے معافی مانگی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *