’انشاء اللہ‘ میں آفر کے بعد عالیہ کا یہ تھا رد عمل

Share Article

 

عالیہ بھٹ جلد ہی سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ’انشاء اللہ‘ کی شوٹنگ کرنے جا رہی ہیں۔ اس فلم میں سلمان خان کے ساتھ عالیہ بھٹ پہلی بار نظر آئیں گی۔ عالیہ نے کچھ وقت پہلے ہی فلم ’سڑک 2‘ کی شوٹنگ اوٹی میں پوری کی ہے۔ اس کی ہدایت کاری مہیش بھٹ کر رہے ہیں۔

Image result for This was Alia's reaction after the offer in 'Insha Allah'

فلم ’سڑک 2‘ 1991 میں مہیش بھٹ کی ہدایت کاری میں بنی فلم سڑک کی ریمیک ہے۔ ’اسٹوڈنٹ آف دی ایئر ‘کے بعد سے عالیہ بھٹ نے بالی ووڈ میں خود کو قائم کر لیا ہے۔ عالیہ نے ہائی وے، راضی، 2 اسٹیٹس، ہمپٹی شرما کی دلہنیا، اڑتا پنجاب،ڈیئر زندگی، بدری ناتھ کی دلہنیا اور گلی کے لڑکے جیسی ہٹ فلموں میں کام کیا۔ کچھ وقت پہلے ہی عالیہ نے کہا تھا کہ سنجے لیلا بھنسالی کے ساتھ کام کرنا ان کا خواب تھا۔ اب فلم ’انشاء اللہ‘ کے ذریعے ان کا یہ خواب پورا ہونے والا ہے۔ فلم ’انشاء اللہ‘ کی شوٹنگ شروع کرنے کے بارے میں عالیہ نے کہا کہ چھ دنوں میں فلم کی شوٹنگ شروع ہو جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ شوٹنگ کو لے کروہ ابھی سے کافی حوصلہ افزاہیں لیکن گھبراہٹ بھی ہے۔

Image result for This was Alia's reaction after the offer in 'Insha Allah'

بھنسالی کے ذریعہ سلمان کے اپوزٹ کام کرنے کا آفر کے بعد عالیہ نے کہا کہ مجھے یاد ہے کہ میں کود رہی تھی۔ میں ملک سے باہر تھی اور کچھ کر رہی تھی۔ مجھے کال آیا۔ اس وقت میں واقعی دوڑ کر گئی اور پانچ منٹ تک جمپ کرتی رہی کیونکہ میں بہت خوش تھی۔عالیہ نے کہا کہ ان کی کئی فلمیں اگلے سال آنے والی ہیں جیسے برہماستر، سڑک 2 اور انشاء اللہ۔ انہوں نے کہا کہ سڑک 2 کی شوٹنگ کا لطف اٹھایا ہے، برہماستر کے ساتھ بھی کام ساتھ چل رہا ہے۔عالیہ نے کہا کہ اگلے سال دوبارہ میرے لئے دلچسپ ہونے والا ہے کیونکہ پہلی بار سنجے لیلا بھنسالی، سلمان اور ایان کے ساتھ کام کر رہی ہوں۔ بھنسالی کی فلموں میں اکثر لو ٹراینگل دیکھنے کو ملتا ہے۔ فلم میں عالیہ کے علاوہ ایک اور اداکارہ ہوگی۔ فلم میں سلمان 40 سال کے آدمی کا کردار ادا کرتے نظر آئیںگے جبکہ عالیہ بھٹ 25 سالہ کی لڑکی کا رول ادا کریں گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *