پرومس ڈے پارٹنر سے زندگی بھر ساتھ نبھانے کے یہ 6 خوبصورت وعدے

Share Article

 

Promise Day 2019آج پرومس ڈے ہے۔ آج کے خاص دن آپ پارٹنر سے کریں یہ 6 خوبصورت وادے اور تعلقات کو بنائیں مضبوط۔

 

Promise Day 2019: ویلیںٹائن ویک کے 5 ویں دن پرومس ڈے منایا جاتا ہے۔ یہ وہ دن ہوتا ہے جب محبت میں ڈوبی 2 لوگ ایک دوسرے سے آپس کے تعلقات میں عمر بھر محبت برقرار رکھنے کے وعدے کرتے ہیں۔ سب جانتے ہیں کہ ایک مضبوط رشتہ محبت اور بھروسے پر ٹکا ہوتا ہے۔ کسی بھی رشتے میں محبت برقرار رکھنے کے لئے پارٹنر پر انحصار اور ان کے جذبات کی عزت کرنا انتہائی ضروری ہے۔ اگر ایسا کوئی شخص مل گیا ہے، جس کے ساتھ آپ اپنا مکمل زندگی گزار سکتے ہیں، تو آپ کو آپ کے ساتھی سے کچھ وعدے ضرور کرنا چاہئے، تاکہ ان کا اعتماد آپ پر اور مضبوط ہو سکے۔ اس پرومس ڈے پر آپ پارٹنر سے کریں ایسے وعدے، جو آپ کے تعلقات میں محبت کی مٹھاس گھول دیں گے۔

Image result for promise day images

پرمس 1- میں نے تم کو ہمیشہ محبت كروگا
ہر رشتے میں وقت کے ساتھ تبدیلی آتے ہیں۔ کچھ لوگ اپنے پارٹنر کو فار گرانٹیڈ لینے لگتے ہیں، جس سے تعلقات کی چمک پھیکی پڑنے لگتی ہے اور یہیں سے محبت کی جگہ کشیدگی پیدا ہونے لگتی ہے۔ لیکن اگر آپ اپنے رشتے کو ہمیشہ تازہ رکھنا چاہتے ہیں، تو اس پرومس ڈے اپنے پارٹنر سے پرومس کریں کہ آپ انے رشتہ کو سب سے زیادہ زیادہ ترجیح دیں گے۔آپ اپنے پارٹنر سے کتنا پیار کرتے ہیں انہیں کسی نہ کسی طرح اس بات کا احساس کراتے رہیں گے۔ ان سے ہمیشہ محبت کریں گے اور آپس کے تعلقات کی چمک کو پھیکی نہیں پڑنے دیں گے۔

 

پرومس 2- ‘میں کبھی نہیں بدلوگا
کچھ لوگ ریلیشن میں آنے کے بعد بدل جاتے ہیں۔ کئی بار یہ رشتہ ٹوٹنے کا سبب بھی بن جاتا ہے۔ اس پرومس ڈے آپ پارٹنر سے پرومس کریں کہ آپ کبھی نہیں بدلیں گے۔ جس شخص سے آپ پارٹنر نے پیار کیا تھا آپ کو ہمیشہ وہی رہیں گے۔

 

پرومس 3- ‘ہمیشہ تمہارا ساتھ دوگا
زندگی میں کیسی بھی حالت آجائے لیکن آپ کو اپنے پارٹنر کا ساتھ کبھی نہیں چھوڑیں، بلکہ ہمیشہ ان سپورٹ کریں گے۔

Image result for promise day images

 

پرومس 4- ‘ایک دوسرے کی مشورہ لے کر ہی فیصلہ لےگے۔
زندگی کے ہر چھوٹے بڑے فیصلے میں پارٹنر کو شامل کرے گا۔ فیصلہ چاہیں خاندان کو لے کر کرنا ہو یا کیریئر کو پارٹنر کی مشورہ اور ان کی مرضی ضرور جانیں گے۔

 

پرومس 5- ‘پارٹنر کے پےرےٹس کی مکمل عزت كرےگے
عورت ہو یا مرد پیرینٹس اور فیملی سے سب کو بہت پیار اور منسلک ہوتا ہے۔ ہر شخص یہی چاہتا ہے کہ اس کا پارٹنر اس کے ساتھ اس کے پرینٹس کی بھی عزت کریں۔ لہٰذا اس پرومس ڈے اپنے پارٹنر سے ایک دوسرے کے پیرینٹس کی عزت کرنے کا پرومس ضرور کریں۔

 

 

پرومس 6- ‘تمہاری ہر ضرورت میں تمہارے ساتھ رهوگا
صرف خوشی کے لمحات میں ہی نہیں، بلکہ دکھ کے لمحات میں پارٹنر کا سہارا بننے کا پرومس کریں۔ پارٹنر کو بتائیں کہ جب تک آپ ان کے ساتھ ہیں ان کی ہر پریشانی کو اپنا مان کر ان کی مدد کریں گے اور ان کا ساتھ دیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *