ایس پی رہنما کے متنازعہ بول، طوائف ہوتی ہیں ناچنے گانے والی خواتین

Share Article

 

مرادآباد سے ایس پی کے رہنما ایس ٹی حسن نے جيراً زائرہ وسيم کی ایکٹنگ چھوڑنے پر کہا کہ خاص طور پر ان پارٹس کی نمائش کرنا جس سے دوسرے جنس کے لوگوں کو جنسی اپیل ہو، وہ اسلام میں حرام ہے۔ اگر جسم کی نمائش ہو رہی ہے اور اس طرح کے لباس پہنائے جا رہے ہوں، جس سے جنسی اپیل ہو رہی ہو تو میں سمجھتا ہوں کہ انہوں نے درست کیا۔حسن نے کہا کہ ایسا کرنا گناہ ہے اور میں سمجھتا ہوں کہ انہوں نے صحیح  کیا۔ گناہ کرتا ہے تو آدمی اللہ سے دور ہو ہی جاتا ہے۔

Image result for zaira wasim hot

اس سے پہلے بھی کئی نامور اداکاراؤں کے انڈسٹری میں کام کرنے کے سوال پر حسن نے کہا کہ اگر کسی اداکارہ نے جنسی اپیل کے ساتھ اعضاء دکھائے ہوں تو یہ گناہ هےوهي، ایس ٹی حسن نے اداکارہ جیہ پردا کے خلاف بھی متنازعہ بیان دیا۔ حسن نے جیہ پردا کے مقابلے طوائفوں سے کرتے ہوئے کہا کہ رام پور سے اعظم خاں کی بڑے فرق سے جیت ہوئی ہے۔

Image result for jaya prada

دراصل دنگل گرل زائرہ وسیم نے انسٹاگرام پر ایک پوسٹ لکھ کر انڈسٹری چھوڑنے کا اعلان کردیااس بات پر ہر کوئی بیان بازی کر کر رہا ہے۔ انہوں نے انسٹاگرام پوسٹ میں لکھا کہ وہ اپنے کام سے خوش نہیں ہیں، کیونکہ یہ ان کے عقیدے اور مذہب کی راہ میں آ رہی ہے۔ دنگل میں اداکاری کے لئے زائرہ کو بہترین معاون اداکارہ کا قومی ایوارڈ مل چکا ہے۔ان کی تیسری فلم اسکائی از پنک ہے جس میں وہ پرینکا چوپڑہ اور فرحان اختر کے ساتھ نظر آئیں گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *