وزیر اعظم کے دورے کو لے کر سیکورٹی کے رہیں گے پختہ انتظامات

Share Article

 

وزیر اعظم نریندر مودی کے دو روزہ دورے کو لے کر جھارکھنڈ کے دارالحکومت رانچی میں سیکورٹی کے پختہ انتظامات کئے گئے ہیں۔سیکورٹی کو لے کر 10 آئی پی ایس، 43 ڈی ایس پی اور پانچ ہزار جوان کو تعینات کیا گیا ہے۔وزیر اعظم نریندر مودی کے یوگا ڈے کے موقع پر 21 جون کو ہونے والی اجتماع کے لئے رانچی کے پربھات تارا میدان میں سیکورٹی کے نظام کی تیاریاں مکمل کی گئی ہیں۔ پروگرام کی جگہ کی سیکورٹی کی ذمہ داری ایس پی جی، این ایس جی اور ریاستی پولیس ہیڈکوارٹر نے مل کر کی ہے۔

 

پروگرام میں بغیر تحقیقات اور پاس کے کسی کو بھی داخل نہیں کرنے دیا جائے گا۔ ہنگامی صورت حال کے لئے وزیر اعظم کے لئے دوکارکیڈکا بھی اہتمام کیا گیا ہے۔ وزیر اعظم کی سیکورٹی پانچ درجے کی ہوگی۔ پہلی کمانڈ ایس پی جی اور این ایس جی، دوسری کمان سی آر پی ایف، تیسری کمان اے ٹی ایس اور چوتھی کمان جھارکھنڈجگوار اور پانچویں کمان جھارکھنڈ پولیس کے ہاتھ رہے گی۔ اس کے علاوہ سی سی ٹی وی اور ڈرون کیمرے سے بھی پروگرام کے مقام پر گہری نظر رکھی جائے گی۔ ساتھ ہی سادہ لباس میں خواتین اور مرد پولیس اہلکاروں کو لگایا گیا ہے۔

 

رانچی ایس ایس پی انیش گپتا نے بدھ کو بتایا کہ سیکورٹی کی ساری تیاریوں کا ہر پل معائنہ کیا جا رہا ہے۔ شہر کے مختلف علاقوں میں رانچی پولیس اور اے ٹی ایس کی ٹیم چھاپہ ماری کر رہی ہے۔ ہوٹلوں، ایئر پورٹ، ریلوے اسٹیشن اور بس اڈے پر بھی پولیس کی گہری نظر ہے۔ ایس ایس پی کے مطابق ایئر پورٹ سے لے کر پروگرام سائٹ تک فورس مسلسل چیکنگ مہم چلائی جا رہی ہے۔ علاقے کے پرانے مجرموں کی گرفتاری بھی کی گئی ہے۔ پروگرام کے کامیاب انعقاد کے لئے ضلع انتظامیہ کی جانب سے آٹھ زمروںکی تشکیل کی گئی، جس کی نگرانی خود رانچی کے ڈی سی رائے مہماپاترے ہیں۔

 

پولیس ذرائع کے مطابق وزیر اعظم 20 جون کی رات فضائیہ کے خصوصی طیارے سے 10 بجے رانچی ایئرپورٹ پہنچیں گے۔رات 11:05 بجے وزیر اعظم کا قافلہ گورنر ہاوس پہنچے گا۔ مودی 21 جون کو صبح 6:10 بجے راج بھون سے پربھات تارا میدان کے لئے روانہ ہوں گے۔ اہم پروگرام 6:30 بجے سے شروع ہو جائے گا، جو 7:35 بجے تک چلے گا۔ اس کے بعد 7:40 بجے وزیر اعظم ایئر پورٹ کے لئے نکلیں گے اور 7:50 بجے دہلی کے لئے روانہ ہو جائیں گے۔

 

پربھات تارا میدان میں ہونے والے یوگا پروگرام کی تیاری زوروں پر ہے۔مرکزی وزارت آیوش ،محکمہ صحت اور ضلع انتظامیہ تیاریاں میں لگے ہوئے ہیں۔ پروگرام میں حصہ لینے کے لئے آن لائن رجسٹریشن جاری ہے۔ تقریبا پچاس ہزار لوگ مودی کے ساتھ یوگا کریں گے۔ وزیر اعظم کے کارکیڈ کی حفاظت کو لے کر خصوصی تیاری کی گئی ہے۔ پی ایم ایئرپورٹ سے گورنر ہاوس اور پربھات تارا میدان جانے کے دوران سڑک پر پولیس کے جوان تعینات رہیں گے۔ساتھ ہی پی ایم کے گزرنے والے قافلے والے راستوں پر پڑنے والی بڑی عمارتوں پر پولیس کے جوان تعینات رہیں گے۔ پی ایم کے قافلہ کے انتقال والے راستے پر ٹریفک کی آمد و رفت بند رہے گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *