26جنوری کے موقع پر ملک کو دہلانے کی تھی سازش، جیش کے دو خونخوار دہشت گرد دہلی سے گرفتار

Share Article

26جنوری کے موقع پر راجدھانی دہلی میں دہشت گردانہ حملے کی سازش بنانے کے الزام میں جیش محمد کے دو مشتبہ دہشت گرد کو گرفتار کیا گیا ہے۔ دہلی پولیس کے افسران نے جمعرات کو یہ جان کاری دی۔

 

 

انہوں نے بتایا کہ جموں و کشمیر کے واکورا اور باٹاپورا باشند 29سالہ عبدالطیف غنی عرف عمیر عرف دلاور اور 26سالہ هيلال احمد بھٹ کو گرفتار کیا گیا ہے۔اسپیشل سیل کے ڈپٹی کمشنر پی ایس كشواها نے بتایا کہ فوجی انٹیلی جنس کے نظام سے اطلاع ملی تھی کہ لکشمی نگر کے ایک مکان میں کچھ مشتبہ لوگ آ جا رہے ہیں۔ اسی بنیاد پر 20-21 جنوری کی درمیانی رات کے دوران دلاور کو گرفتار کیا گیا۔انہوں نے بتایا کہ پولیس کو پتہ چلا تھا کہ دلاور کسی سے ملنے کے لئے راج گھاٹ جانے والا ہے۔ اسی کی بنیاد پر فورسز کی تعیناتی کر مشتبہ مواد کے ساتھ اسے گرفتار کیا گیا۔انہوں نے بتایا کہ دلاور کے پاس سے32 بور کی پستول اور 26 کارتوس ملے ہیں۔ کمانڈروں کے تین اسٹامپ اور دیگر چیزیں بھی ملی ہیں۔انہوں نے بتایا کہ دہلی پولیس کو دلاور کی شناخت کرنے میں کچھ ماہ کا وقت لگا۔

 

 

افسر نے بتایا کہ دہشت گرد حملوں کے لئے دہلی میں کئی مقامات کی ریکی کرنے والے اڈوں کو بادی پورا سے گرفتار کیا گیا۔انہوں نے بتایا کہ تفتیش کے دوران انہوں نے انکشاف کیا کہ وہ جیش محمد کے رکن ہیں اور دلاور دہشت گرد تنظیم کا گاندیربل ضلع کمانڈر ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *