فواد خان پر FIR درج، بیٹی کو پولیو کی دوا پلانے سے بیوی نے کیا تھا انکار

Share Article

 

پاکستانی ایکٹر فواد خان کے خلاف پولیس نے ایف آئی آر درج کی ہے۔ معلومات کے مطابق پولیو ٹاسک ٹیم کے ساتھ فواد کی بیوی کی طرف سے نامناسب برتاؤ کرنے اور بیٹی کو پولیو کی دوا پلانے سے انکار کرنے پر یہ کارروائی کی گئی ہے۔

 

پاکستانی اداکار فواد خان کے خلاف پولیس نے ایف آئی آر درج کی ہے۔ معلومات کے مطابق، ایکٹر کی بیوی کی طرف سے اپنی بیٹی کو پولیو دوا پلانے سے انکار کئے جانے کے بعد اداکار کے خلاف ایک ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ پولیس نے پولیو ٹیم کی تحریری شکایت پر کارروائی کی ہے۔ معلومات کے مطابق، پولیو ٹیم فیصل شہر میں واقع اداکار فواد خان کے گھر بچی کو پولیو کی دوا پلانے گئی تھی۔ اس دوران گھر میں فواد کی بیوی صدف فواد خان موجود تھیں۔

 

Image result for actor fawad khan's family

جب ٹیم نے ایکٹر کی بیٹی کو پولیو کی دوا پلانے کی بات کہی تو صدف نے ‘اس کی مخالفت کی اور اس کے بعد ٹیم کے ساتھ نازیبا سلوک کیا۔ واقعہ کے بعد ٹیم نے پولیس میں اس سلسلے میں شکایت درج کروائی، جس کی بنیاد پر پولیس ایکشن پلان کر رہی ہے۔رپورٹیں کے مطابق، اس صورت میں 6 لوگوں کے خلاف شکایت درج کی گئی ہے، جس سے چار فیصل پولیس تھانہ اور دو مرڈن ٹاؤن پولیس اسٹیشن میں درج ہوئی ہیں۔
بتا دیں کہ، پاکستان دنیا کے ان تین ممالک میں سے ایک ہے جو پولیو کی بیماری سے متاثر ہے۔ دیگر دو ملک نائیجیریا اور افغانستان ہیں۔پولیو سے معذور ہونے یا موت کا خطرہ رہتا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ، جس وقت یہ واقعہ ہوا اس وقت فواد خان پاکستان میں موجود نہیں تھے۔

 

Image result for actor fawad khan's family

 

ایکٹر کی جانب سے سامنے آئی یہ ردعمل
میڈیا رپورٹس کے مطابق، فواد کی جانب سے ردعمل سامنے آئی ہے، جس میں کہا گیا ہے کہ ‘واقعہ کے وقت بچی کے والدین گھر پر نہیں تھے۔ خان 13 فروری سے ہی ملک سے باہر ہیں اور فی الحال امریکی میں ہیں۔ واقعہ سے ہوئے نقصان اور معاملے میں لیگل مدد لینے کے لئے فواد خان آزاد ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *