کشمیر میں دہشت گردوں پر حملہ جاری، شوپیاں میں سکیورٹی فورسز نے دو کو موت کے گھاٹ اتارا

Share Article

 

جموں و کشمیر میں سیکورٹی فورس کا دہشت گردوں پر حملہ جاری ہے۔ شوپیاں میں ہفتہ صبح ہوئی تصادم میں سیکورٹی فورس نے 2 دہشت گردوں کو مار گرایا ہے۔ ہلاک دہشت گردوں کی ابھی تک شناخت نہیں ہوئی۔

جموں و کشمیر میں سیکورٹی فورس کا دہشت گردوں پر حملہ جاری ہے۔ شوپیاں میں ہفتہ صبح ہوئی تصادم میں سیکورٹی فورس نے 2 دہشت گردوں کو مار گرایا ہے۔ ہلاک دہشت گردوں کی ابھی تک شناخت نہیں ہوئی۔ ملی معلومات کے مطابق، جنوبی کشمیر کے شوپیاں کے بونا مارکیٹ علاقے میں 2 سے 3 دہشت گردوں کے چھپے ہونے کی خبر ملی تھی۔ اس کے بعد سیکورٹی فورسز نے پورے علاقے کو گھیر لیا۔

terrorist_072719122419.jpg

دہشت گرد ایک گھر میں چھپے ہوئے تھے، جنہوں نے سیکورٹی فورس کو آتا دیکھ اس پر فائرنگ کر دی جس کا سیکورٹی فورس نے منہ توڑ جواب دیا۔ شوپیاں کے بونا مارکیٹ علاقے میں اب بھاری سیکورٹی فورس تعینات ہے۔ سیکورٹی فورس پورے علاقے پر نظر بنائے ہوئے ہیں۔ دونوں طرف سے فائرنگ جاری ہے۔ اس دوران سیکورٹی فورسز کو بڑی کامیابی ملی۔ سیکورٹی فورس نے تصادم میں دو دہشت گردوں کو مار گرایا ہے۔

View image on Twitter

ماچھل سیکٹر میں فائرنگ، ایک جوان شہید
ادھر، کپواڑہ کے ماچھل سیکٹر میں ہفتہ کو ایل او سی پر پاکستان نے جنگ بندی کی خلاف ورزی کی۔ پاکستانی فوج نے بغیر اكساوے کے فائرنگ کی جس میں ہندوستانی فوج کا ایک جوان شہید ہو گیا۔ ہندوستانی فوج نے اس فائرنگ کا منھ توڑ جواب دیا۔ ملی معلومات کے مطابق اب تک فائرنگ جاری ہے۔

غور طلب ہے کہ 17 جولائی کو جموں و کشمیر کے سوپور قصبے میں سیکورٹی فورسز اور دہشت گردوں کے درمیان تصادم میں ایک دہشت گرد مارا گیا تھا۔ تصادم شہر کے بیرونی علاقے میں واقع گد براتھ علاقے میں ہوئی تھی۔ بتا دیں کہ دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع ملنے پر ریاستی پولیس کے خصوصی مہم کی ٹیم (ایس او جی)اور قومی رايپھلس (آر آر) کی ایک ٹیم نے شہر کے بیرونی علاقے میں واقع گد براتھ علاقے کو چاروں طرف سے گھیر لیا، جس کے بعد تصادم شروع ہو گئی جس میں یہ دہشت گرد مارا گیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *