اے آئی ایف ایف نے اے ایف سی کے ساتھ کوچنگ کنونشن کو لے کر کیا معاہدہ

Share Article

 

آل انڈیا فٹ بال فیڈریشن (اے آئی ایف ایف) نے ایشیائی فٹ بال کنفیڈریشن (اے ایف سی) کے ساتھ کوچنگ کنونشن کو لے کر معاہدہ کیا ہے۔ یہ معاہدہ وسیع پیمانے پر کوچنگ قوانین اور طریقوں پر مرکوزرہے گا۔ اس کے علاوہ لائسنسنگ نظام کو 2020 میں پھر سے تیار کیا جائے گا اور کوچنگ ڈپلوما کو ماڈیول میں توڑا جائے گا۔

 

Image result for The agreement with the AIFF coaching convention with the AFC

 

اے آئی ایف ایف کے تکنیکی ڈائریکٹر ساویو میڈیرا نے کہا کہ یہ کوچنگ کنونشن کوچز کو اپنے پروگرام کو بہتر طریقے سے منظم کرنے میں مدد ملے گی۔میڈیرا نے کہا کہ کوچنگ کنونشن سے کوچ کو اپنے پروگرام کو بہتر طریقے سے منظم کرنے میں مدد ملے گی، کیونکہ یہ ماڈیول میں کیا جائے گا اور اس سے انہیں وقفے کے دوران اس کی کوتاہیوں پر کام کرنے میں بھی مدد ملے گی۔ کوچوں کو بھی اسائنمنٹ سے گزرنا ہوگا جو پہلے نہیں تھا۔ مجموعی طور پر یہ کوچ کو کوچنگ کے تئیں ان کے نقطہ نظر میں مزید اعتماد اور موثر ہونے میں مدد ملے گی۔

 

Image result for The agreement with the AIFF coaching convention with the AFC

 

اس کے علاوہ لائسنسنگ نظام کو 2020 میں پھر سے تیار کیا جائے گا۔ ایک پیشہ ور کیریئر بنانے کے لئے کوچنگ لائسنس بہت سخت ہوتا ہے، جو تین سال تک درست رہتا ہے۔ جب تک کوئی کوچ تین سال کی مدت کے دوران کنٹی نوئس پروفیشنل ڈیولپمنٹ (سی پی ڈی) کورس سے نہیں گزر جاتا ہے، لائسنس منسوخ کر دیا جائے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *