زیورات بیچ کر گھر کا خرچ چلا رہی ہیں یہ اداکارہ، دوست اور ساتھی سے لینا پڑ رہا ہے قرض

Share Article

نئی دہلی : نوپور ٹی وی انڈسٹری کا جانا-پہچانا نام ہے، لیکن ان کے اقتصادی حالات کافی خستہ حال ہو گئے ہیں۔ یہاں تک کی نوپور کو اپنے سونے چاندی کے زیورات بیچ کر گھر کا خرچ چلانا پڑ رہا ہے. یہی نہیں انہیں اپنے ساتھ فنکاروں اور دوستوں سے بھی قرضے اور مدد مانگنی پڑ رہی ہے۔نوپور کے نے ٹی وی شو پھلوا، اگلے جنم مجھے بیٹی کی کیجو سمیت کئی مشہور ٹی وی شو میں کام کیا ہے. نوپور 100 سے زیادہ فلموں اور ٹی وی شو میں اداکاری کر چکی ہیں۔

Image result for actress nupur alankar

نوپور نے ٹی او آئی کو بتایا ہے کہ پنجاب اور مہاراشٹر کوآپریٹو بینک (پی ایم سی ) كلیپس ہونے سے انہیں مسائل کا سامنا ہے کیونکہ ان کے خاندان کے بینک اکاؤنٹ اسی بینک میں ہیں اور تمام اکاؤنٹ منجمد ہو گئے ہیں۔ان کی ماں، بہن، شوہر، نند اور سسر تمام اکاؤنٹ منجمد ہے۔ آر بی آئی نے حال ہی میں پی ایم سی کے اکاؤنٹ ہولڈرز پر بہت پابندی لگائے ہیں. اس کے تحت ایک خاص حد سے زیادہ روپے اکاؤنٹ سے نہیں نكالے جا سکتے ہیں. پہلے یہ حد 1000 روپے تھی۔ پھر اسے 10 ہزار روپے اور پھر 25 ہزار روپے کر دیا گیا۔ پر چھ ماہ میں صرف ایک بار پیسہ نكايا جا سکتا ہے. نوپور کے مطابق اب ان کے گھر میں پیسے نہیں بچے ہیں۔

Image result for actress nupur alankar

نوپور کا کہنا ہے، بغیر پیسے کے گزارا کیسے ہو سکتا ہے۔ کیا مجھے اب اپنا گھر گروی رکھ دینا چاہئے. میری اپنی محنت سے کمائے پیسے نکالنے پر یہ پابندی کیوں لگی ہے. میں خوشی سے انکم ٹیکس دیتی ہوں، پھر مجھے آج مسئلہ کیوں ہو رہی ہے. ابھی حال ہی میں ایک سرکلر آیا ہے کہ بچوں کی پڑھائی اور میڈیکل ایمرجنسی میں 50 ہزار سے ایک لاکھ روپے نکالے جا سکتے ہیں.پر اس سے پہلے ہمارے خاندان میں ایک رکن بیمار تھا. ہم اسے ہسپتال میں نہیں بھرتی کرا پائے. ہمارے ڈیبٹ اور کریڈٹ کارڈ بھی کام نہیں کر رہے ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *