عام آدمی پارٹی کو دہلی کے صفائی کارکنوں اور دلت معاشرے کی حمایت ملی

Share Article

 

دہلی کی صفائی کارکنان تنظیموں ، دلت سماجی کارکنوں اور دلت برادری کے بڑے رہنماؤں نے

اپنے سینکڑوں کارکنوں کے ساتھ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی موجودگی میں عام آدمی پارٹی میں شامل

منگل کی صبح عام آدمی پارٹی کی تنظیم کو ایک اور بڑا اضافہ ہوا ہے ۔ دہلی کی صفائی کارکنان تنظیموں ، دلت سماجی کارکنوں اور دلت برادری کے بڑے رہنماؤں نے اپنے سینکڑوں کارکنوں کے ساتھ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی موجودگی میں عام آدمی پارٹی میں شامل ہوئے۔ اس پروگرام میں عام آدمی پارٹی کے کارپوریٹر اور ایس سی ایس ٹی سیل کے دہلی پردیش یونٹ کے صدر کلدیپ کمار بھی موجود تھے۔

 

وزیر اعلی اروند کیجریوال نے عام آدمی پارٹی کی ٹوپی اور پٹکا پہن کر پارٹی میں سب کا خیرمقدم کیا۔ سب نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کا شکریہ ادا کیا۔ اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنانے میں سب سے زیادہ تعاون دہلی کے صفائی کارکن اور دلت معاشرے کے لوگوں کا رہا ۔ نیز ہمارے مقتدر بھائیوں نے دہلی کو صاف رکھنے میں جو کردار ادا کیا ہے ، وہ کسی طبقے کے لوگ نہیں کر سکتے ہیں۔ آج اگر ہم سب اچھے ماحول میں سانس لیتے ہیں تو اس کے پیچھے صرف اور صرف ہمارے صفائی عملہ کے بھائی ہیں۔ اروند کیجریوال نے تمام لوگوں سے دلی شکریہ ادا کیا اور انہیں یقین دلایا کہ عام آدمی پارٹی جس طرح گذشتہ 5 سالوں سے صفائی کرمچاری بھائیوں کے ساتھ کھڑی ہے ، وہ ہر مشکل میں ہر وقت ان کے ساتھ رہے گی ، حتی کہ آئندہ بھی عام آدمی پارٹی کو صفائی کارکنوں میں ہر طرح کا تعاون حاصل ہوگا اور ہم مل کر دہلی کو دنیا کا سب سے صاف شہر بنائیں گے۔

 

ایس سی ایس ٹی سوسائٹی کے ایک بڑے رہنما جئے دیو نرینکاری جی نے کہا کہ عام آدمی پارٹی کی دہلی حکومت نے صفائی کارکنوں اور دلت معاشرے کے بارے میں جتنا سوچا اور کام کیا ہے اتنا کسی پارٹی نے نہیں کیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم صفائی کارکنوں اور دلت معاشرے کی ترقی کے لئے دہلی حکومت کی طرف سے اٹھائے گئے بڑے اقدامات پر وزیر اعلی اروند کیجریوال جی کا شکریہ ادا کرتے ہیں اور انہیں یقین دلاتے ہیں کہ ہم تن من دھن کے ساتھ عام آدمی پارٹی کے ساتھ کھڑے ہیں۔ میونسپل کارپوریشن کی صفائی ملازمین یونین کے صدر آر بی اونٹوال نے کہا کہ آج سے پہلے کسی بھی حکومت نے دہلی میں حکومتوں کی شکل میں صفائی ستھرائی کے کارکنوں کی زندگی کو آسان بنانے کے بارے میں کبھی نہیں سوچا ۔ صفائی کے دوران اکثر گٹر ، نالوں میں صفائی کرتے ہوئے موت بھی ہوچکی ہے۔ کسی بھی حکومت نے اس اور اس کے کنبہ کے بارے میں سوچا نہیں تھا۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال جی پہلے وزیر اعلی ہیں جنہوں نے صفائی کارکنوں کے بارے میں سوچا اور گٹر کی صفائی کے عمل میں سہولت کاری کرتے ہوئے صفائی ستھرائی کے کارکنوں کو جدید مشینیں مفت فراہم کرائیں۔وزیر اعلی اروند کیجریوال کا شکریہ ادا کرتے ہوئے ، اے بی ایس یونین کی صدر خواتین منڈل ریکھا ٹانک نے کہا کہ جب کبھی بھی صفائی کے دوران کسی صفائی کارکن کی موت ہوتی تھی تو پچھلی حکومتیں تعاون کے نام پر صرف ہمدردی دیتی تھیں۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال دہلی کے پہلے وزیر اعلی ہیں جنہوں نے نہ صرف ان حادثات کو روکنے کے لئے ، بلکہ مالی اور ایسے حادثات میں مرنے والے ملازمین کے اہل خانہ کے لئے بھی اہم اقدامات اٹھائے ہیں۔

 

جن ملازم کی کام کرتے ہوئے موت ہوجائے کرتی تھی ان کے اہل خانہ میں سے کسی ایک کو نوکری دینے جیسے ان کو مالی امداد کے ساتھ ساتھ عام آدمی پارٹی کی حکومت نے بڑے فیصلے کر ان کے اہل خانہ کے لئے عام آدمی پارٹی کی حکومت نے پہل کی ہے ۔ کسی شخص کی خدمات حاصل کرنے جیسے اہم اقدامات کرکے ان کی زندگی کو آسان بنانے کے لئے اقدامات اٹھائے گئے ہیں۔ اس طرح کی مدد سے ، ان کی بیوی ، ان کے بچے ملازم کی اچانک موت کے بعد اس کا گھر تنہا ہوجاتا ہے اس کے گھر والوں کی کفالت کا کوئی ذریعہ نہیں ہوتا ، انہیں کسی کے سامنے ہاتھ نہیں پھیلانا پڑے گا۔ وہ خود کی پرورش کر سکے گا اور کنبہ اعلی اور بہتر زندگی گزاریں گے۔پروگرام میں پارٹی میں شامل ہونے والے سیکڑوں افراد میں سے کچھ نامور افراد کی فہرست مندرجہ ذیل ہے ۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *