باہری دہلی کے راج پارک علاقے میں منگل کی صبح 11 سال کی لڑکی کے ساتھ فحش حرکت کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ پولیس نے متاثرہ لڑکی کے بیان پر مقدمہ درج کر کے بدھ کی صبح ملزم کو گرفتار کر لیا، فی الحال پولیس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔
بتایا جاتا ہے کہ لڑکی کے خاندان کے ساتھ منگول پوری میں رہتی ہے۔ وہ چھٹی جماعت کی طالبہ ہے۔ پولیس ذرائع کے مطابق صبح کے وقت وہ گھر میں موجود تھی، جبکہ گھر کے دیگر افراد باہر گئے ہوئے تھے۔ صبح قریب 11 بجے متاثرہ کے اوپر والے مکان میں رہنے والا ملزم بچی کے کمرے میں آیا اور اس کے ساتھ جسمانی چھیڑچھاڑکرتے ہوئے اسے اپنے کمرے میں آنے کے لئے کہا، بچی ڈر کی وجہ سے فوری طور پر نیچے آئی۔
پولیس ذرائع کے مطابق کافی دیر نیچے کھڑے ہونے کے بعد دوبارہ بچی اپنے کمرے میں آئی۔ ادھر دوبارہ ملزم بچی کے کمرے میں آ گیا اور اس کا منہ دبا دیا۔ اس کے بعد ملزم نے بچی کو موبائل پر فحش ویڈیوز دکھائی۔خوفزدہ بچی نے ملزم سے ہاتھ چھڑا کر نیچے آئی اور اپنے ایک رشتہ دار سے آپ بیتی بتائی۔ خاندان نے فوری طور پر معاملے کی اطلاع پولیس کو دی۔ اطلاع ملتے ہی موقع پر پہنچی پولیس نے بچی کے بیان پر مقدمہ درج کیا اور ملزم کو بدھ کی صبح منگول پوری ایس بلاک سے گرفتار کر لیا۔ پولیس معاملے کی تحقیقات کر رہی ہے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here