سروین چاولہ بے بی گرل کی ماں بنی، نام ’ایوا‘ رکھا

Share Article

surveen
اداکارہ سروین چاولہ ماں بن گئی ہیں۔ انہوں نے 15 اپریل کو بیٹی کو جنم دیا ہے ۔سروین نے یہ جانکاری اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر دیتے ہوئے بیٹی کا نام بھی ذکر کیا ہے ۔سروین نے سوشل میڈیا پر لکھا۔ابہمارے پاس ننھے جوتے پہنانے کے لئے ننھے پیر ہیں۔بیٹی کی آمد سے ہمارا خاندان مبارک ہے، بیٹی ایوا کااستقبال @ اکشے ٹھکر۔سروین نے ایک لیڈنگ ڈیلی سے بھی ماں بننے کے تجربے پر بات کی۔
انہوں نے کہا یہ بہت ہی خوبصورت احساس ہے اور سب سے زیادہ یہ میرے اور اکشے کے لئے مکمل طور پر سرپرائز ہے، اچانک ہماری زندگی خوشیوں سے بھر گئی ،میں اب ہر پڑاؤ کے لئے حوصلہ افز ہوں، جی ہاں میرے لئے سب کچھ نیا ہے لیکن یہ خوبصورت پل ہے، اکشے اور میں بہت مبارک وخوشی محسوس کر رہے ہیں۔

اس سے پہلے ایک انٹرویو میں سروین چاولہ سے جب پوچھا گیا کہ کیا وہ ماں بننے کو لے کر نروس ہیں تو انہوں نے کہا تھا، ’’سچ کہوں توبدلاؤ کے خوف نے مجھے گھیرا ہوا تھا، لیکن بعد میں یہ ہوا ہو گیا۔ میں اب نئے دلچسپ سفر کے لئے تیار ہوں۔میں نہیں جانتی کہ کتنی خواتین سچ بولتی ہیں، لیکن ماں بننے کے عمل سست ہے۔زچگی کے رجحانات کہیں سے پیدا نہیں ہوئے ہیں۔ میرے لئے زچگی ایک احساس ہے، جو آپ کے اندر خود آتا ہے۔‘‘

اداکارہ سروین چاولہ نے آپ کی شادی کی نیوز دے کر سب کو چونکا دیا تھا۔28 جولائی 2015 کو اٹلی میں انہوں نے اکشے ٹھکر نام کے تاجر سے خفیہ طورپر شادی کی تھی شادی کو انہوں نے دو سال تک چھپائے رکھا تھا اور 2017 میں اس کا انکشاف کیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *