بہار: بھیڑ نے چار دنوں میں پانچ کو ہلاک کر دیا، نوجوان کے پرائیویٹ پارٹ پر پیٹرول ڈالا، عورت کو ننگا کر پیٹا

Share Article

پٹنہ : بہار میں گزشتہ کچھ دنوں سے بھیڑ کی طرف سے قانون ہاتھ میں لے کر خود ہی ‘انصاف کرنے کے رجحان زور پکڑتی نظر آئی ہے۔ گزشتہ چار دنوں میں ایسے کئی واقعات نے قانون کا نظام کو لے کر سوال کھڑے کئے ہیں۔ جمعرات کو چھپرا میں مویشی چوری کے الزام میں تین مبینہ چوروں کے قتل کے بعد ویشالی میں بھی ایسی دو واقعات سامنے آئیں۔ وہاں بینک لوٹ کے الزام میں ایک نوجوان کی پیٹ پیٹ کر قتل کر دیا گیا۔ساتھ ہی مندر میں چوری کے الزام میں ایک خاتون کو برہنہ کر پیٹا گیا۔
ایسے واقعات کی تازہ کڑيا ہیں اتوار کو سپول میں شادی سے پہلے کے قتل سے مشتعل دیہاتیوں طرف نوجوان کوقتل اور ایک نوجوان کے قتل کے بعد اس کے گھر پر بھیڑ کے حملے۔ اس کے ایک دن پہلے سنیچر کو بھبھوا میں چوری کے الزام میں نوجوان کی پٹائی۔درندوں نے اسے نہ صرف پیٹا، بلکہ اس کے پرائیویٹ پارٹ پر پیٹرول ڈال کر تشدد بھی کیا۔

شادی سے پہلے کے قتل سے مشتعل دیہاتیوں نے نوجوان کو بھی پیٹ کر مار ڈالا
سپول کے كسن پور تھانہ علاقہ کے پھلوريا وارڈ نمبر سات میں اتوار کی شام ایک نوجوان نے ایک لڑکی لولی کمارکو گولی مار کر قتل کر دیا۔ اس کے مرنے کی اطلاع ملنے کے بعد دیہاتیوں نے نوجوان کو بھی پیٹ پیٹ کر مار ڈالا۔لولی کے کزن سمن کمار نے بتایا کہ كشن پور تھانہ علاقہ کے مرراهي ٹیگراها گاؤں کا اشمت کمار یادو شام تقریبا ساڑھے پانچ بجے پھلوريا لولی کمار کے گھر آیا اور اسے گولی مار دی۔ اشمت نے لولی کو گولی کیوں ماری اس کا پتہ نہیں چل پایا ہے۔لولی کمار کے مرنے کی اطلاع ملتے ہی دیہی علاقے میں غصے کا ماحول پیدا ہو گیا اور اشمت کو بری طرح سے پیٹنا شروع کر دیا۔ اس کی موٹر سائیکل کو بھی آگ کے حوالے کر دیا۔ گائوں والوں کے پیٹنے سے اشمت کی موت ہو گئی۔

داماد کو چور سمجھ کر پٹائی کردی
اتوار کر رات بھیڑ کے ہتھے بیوی سے جھگڑا کر سسرال سے بھاگ رہے ایک داماد کو لوگوں نے چور سمجھ کر جم کر دھنا۔ واقعہ بھوجپور کا ہے۔ اس سلسلے میں پولیس نے دو افراد کو پکڑا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *