اینڈرائیڈ فون کے کچھ ایسے خواص فیچر جو آپ کو مزید منادے گا اور اسمارٹ، آئیے جانتے ہیں کیسے؟

Share Article

 

دنیا میں اینڈرائیڈ فون کا استعمال بڑی تیزی سے بڑھ رہا ہے جس کو دیکھتے ہوئے فون ڈویلپر کمپنياں دونون فون میں نئے تکنیکی استعمال بڑی تیزی سے کر رہی ہے۔ جس سے اب ان کی headphone میں نئی ٹیکنالوجی سمیت خاص خصوصیات آ رہے ہیں۔ جو کہ لوگوں کے کام کا آسان کر دیتے ہیں۔ دنیا کی آدھی سے زیادہ آبادی اس کا استعمال کرتی ہے

 

آپ بزنس سے لے کر ذاتی کام تک ان کی headphone پر کرتی ہیں۔ اسمارٹ فون کے ایسے خصوصیات کے بارے میں بتانے جا رہے ہے جو کہ آپ کو بھی نہیں پتہ چلے گا۔
سب سے پہلے یوزرس کو ٹرسٹےڈ لوکیشن trusted location پر جائیں گے۔ اس کے بعد یوزرس کو اس خصوصیت کو آن کرنے کے بعد ٹرسٹیڈ لوکیشن کو اضافہ کرنا هوگا۔اس كے بعد یوزرس جب آپ کے گھر پہنچ جائیں گے، تو فون اپنے آپ ہی اوپن ہو جائے گا۔

 

 

تصویر اور ویڈیو ڈیلیٹ ہونے کو لے کر نہ ہو پریشان، صارفین کے فون کی ترتیبات میں جائیں گے۔ ترتیب میں جانے کے بعد یوزرس کو بیک اپ کو آن کرنا ہوگا اور جی میل سے شناخت کا انتخاب کریں گے۔ اتنا کرنے کے بعد یوزرس کو بیک اپ ناؤ پر ٹیپ کرنا ہوگا۔دو فنگر پرنٹ لیے کریں ایكٹیویٹ، آج کے وقت میں ہر فون میں فنگر پرنٹ کا اختیار ملتا ہے۔ لیکن کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ آپ کی انگلي پر چوٹ یا کچھ لگ جانے کی وجہ سے آپ اپنے فون فنگر پرنٹ کے ذریعے انلاک نہیں کر سکتے ہے۔ اس کے لئے فون آپ یوزرس کو دو سے زیادہ فنگر پرنٹ رکھنے کی اجازت دیتا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *