کچھ یوں شادی کے منڈپ میں پہنچیں ممبر پارلیمنٹ نصرت جہاں، بج رہا تھا رنویر سنگھ کی فلم کا یہ گانا

Share Article
Nusrat Jahan and Nikhil Jain got married in an intimate ceremony in Turkey.

 

ویڈیو میں نصرت دلہن کے لباس میں انتہائی خوبصورت نظر آ رہی ہیں. نصرت جہاں اور نکھل کی شادی کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔

اداکارہ سے ممبر پارلیمنٹ بنیں نصرت جہاں نے کولکاتا کے تاجر نکھل جین سنگ 19 جون کو ترکی کے بوڈرم سٹی میں شادی رچا لی۔ شادی کی ایک ویڈیو سامنے آیا ہے۔ ویڈیو میں نصرت دلہن کے لباس میں انتہائی خوبصورت نظر آ رہی ہیں۔ نصرت جہاں اور نکھل کی شادی کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔

 

 

نصرت کی شادی کے ویڈیو knottingbells کے انسٹاگرام صفحے پر اشتراک کیا گیا ہے۔ ویڈیو میں دلہن بنی نصرت جہاں کو ان کے بھائی منڈپ تک لے کر آتے دکھائی دے رہے ہیں۔ منڈپ کے پاس دو کرسیاںہیں۔ پھولوں سے سجے منڈپمیں جیسے ہی نصرت پہنچتی ہیں، خاندان کے رکن تالیوں سے ان کا استقبال کرتے دکھائی دے رہے ہیں۔ ویڈیو کے پس منظر میں رام لیلا فلم کا گانا ‘یہ سرخ عشق، یہ ملال عشق “بجتے سنائی دے رہا ہے۔

 

View this post on Instagram

Towards a happily ever after with @nikhiljain09 ❤️

A post shared by Nusrat (@nusratchirps) on

 

نصرت جہاں کے ٹریڈیشنل ہیوی سرخ کلر کے لهنگے کو دیپکا پادکون، انوشکا شرما کی شادی کا جوڑا بنانے والے مشہور ڈیزائنر سبياسچي نے ڈیزائن کیاہے۔ بتا دیں کہ نصرت جہاں اور نکھل کی شادی کے بعد 5 جولائی کو استقبالیہ کا اہتمام کیا گیا ہے۔ پارٹی میں ٹالي ووڈ کی بڑی بڑی شخصیات کے پہنچنے کی توقع ہے۔

 

Image result for mp nusrat jahan marriage

 

نصرت جہاں-نکھل کی لوسٹوري
نصرت جہاں-نکھل دونوں کی ملاقات درگا پوجا کے دوران سال 2018 میں ہوئی تھی۔ دونوں کی پہلی ملاقات محبت میں بدلی اور محض ایک سال کے اندر ہی دونوں نے شادی کا فیصلہ لیا۔

رپورٹ کے مطابق 19 جون کو ہوئی شادی کے بعد نصرت اور نکھل کا استقبالیہ 5 جولائی کولکاتہ میں ہوگا۔ اس پارٹی میں ٹالی ووڈ اور سیاست دنیا کے بہت سے سابق فوجیوں کے پہنچنے کی توقع ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *