شاہ رخ خان اور انوشکا کی ’زیرو‘ کو ملی زبردست شروعات، اتنے کروڑ کمائے

Share Article
anushka, shahrukh and kaitrina

شاہ رخ خان، کٹرینہ کیف اور انوشکا شرما کی ’زیرو‘ نے پہلے دن زوردار کمائی کی ہے۔ ’زیرو‘ کا اچھے ریوو نہیں مل پائے ہیں۔

 

 

شاہ رخ خان، کٹرینہ کیف اور انوشکا شرما کی ’زیرو‘ نے پہلے دن زوردار کمائی کی ہے۔لیکن فلم کوئی بھی ریکارڈ بنانے سے ضرور چوک گئی ہے۔ دلچسپ یہ ہےکہ پہلے دن کی کمائی کے معاملےمیں شاہ رخ خان کی ’زیرو‘ رجنی کانت کی 2.0کو بھی پیچھے نہیں چھوڑ سکی ہے۔ باکس آفس انڈیا ڈاٹ کام کے مطابق شاہ رخ خان کی ’زیرو‘ نے پہلے دن باکس آفس پر لگ بھگ 20کروڑ کی کمائی کی ہے اس طرح زیرو پہلے دن کوئی بڑا کرشمہ نہیں کر سکی ہے۔ لیکن اس کی جھولی میں اچھے نمبر ضرور گئے۔
شاہ رخ خان زیروسے ریکارڈ توڑ شروعات کی امید لگائی جارہی تھی۔ اگرچہ فرسٹ ڈے کلیکشن کا ابتدائی تخمینہ آیا ہے۔لیکن فلم بہت اچھے ریوونہیں ملے۔ شاہ رخ خان کی اداکاری کو پسند کیا جا رہا ہے، لیکن فلم کی کہانی اور سمت کو کمزور کہا جا رہا ہے۔ اس طرح شاہ رخ خان کےکیریئر کے لحاظ سے بہت اہم فلم زیرو ناظرین کو الجھا سکتی ہے ویسے بھی شاہ رخ خان کو ایک سپرہٹ فلم کی درکار ہے اور ’زیرو‘ سے کافی کچھ ان کا دائو پر لگا ہوا ہے۔

 

 

فلم ’زیرو‘ :سلوراسکرین پرآخری بارنظرآئیں سری دیوی،ناظرین رہ گئے دنگ

 

شاہ رخ خان کٹرینہکیف اور انوشکا شرما کی ’زیرو‘ ہندوستان میںلگ بھگ 4400اسکرین پر ریلیز ہوئی ہے جب کہ فلم غیرملک میں لگ بھگ 1500اسکرین پر ریلیز کی گئی ہے۔ اس طرح ’زیرو‘ کے لیے پہلا آخری ہفتہ اہم رہنےوالا ہےکیونکہ فلم کا بجٹ لگ بھگ 200کروڑ بتایا جاتا ہے۔

 

 

 

بلندشہرتشدد پربے چین ہوگئے نصیرالدین شاہ

 

 

فلم زیرو کو آنند ایل رائےکی ہدایت کار میں بنی ہے اور اس سے پہلے وہ ’تنو ویڈس منو1-2اور ’رنجھنا‘ جیسے سپر ہٹ فلمیں ڈائیریکٹ کر چکے ہیں۔لیکن یہ فلم مڈ بجٹ تھی اور مضبوط کہانی کے دم پر باکس آفس پر نگ جمانے میںکامیاب بھی رہی تھیں لیکن ‘زیرو اس محاذ پر تھوڑا کمزور لگ رہا ہے۔
شاہ رخ خان کیٹرینہ کیف اور انوشکا شرما فلم ’زیرو‘ کے لئے رنویر سنگھ کی ایکشن فلم ‘سمبا بھی مشکلیں پیدا کر سکتی ہے کیونکہ فلم کو روہت شیٹی نے ہدایت کی ہے ۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *