سینئر وکیل رام جیٹھ ملانی کا 95 سال کی عمر میں انتقال، وزیراعظم مودی نے جتایا دکھ

Share Article

سینئر وکیل رام جیٹھ ملانی کا 95 سال کی عمر میں انتقال ہو گیا ہے۔ رام جیٹھ ملانی طویل عرصے سے بیمار تھے۔ رام جیٹھ ملانی نے کئی مشہور کیس لڑے ہیں۔ اس میں اندرا گاندھی کیس کے قاتلوں کا کیس، ڈان حاجی مستان اور ہرشد مہتا جیسے کیس ہیں۔ رام جیٹھ ملانی ایک مشہور وکیل کے ساتھ سیاستدان بھی تھے۔ فی الحال وہ آر جے ڈی سے راجیہ سبھا ممبر پارلیمنٹ تھے۔

سینئر وکیل رام جیٹھ ملانی کا 95 سال کی عمر میں انتقال ہو گیا ہے۔ رام جیٹھ ملانی طویل عرصے سے بیمار تھے۔ رام جیٹھ ملانی تقریبا ایک ہفتے بہت زیادہ بیمار تھے اور اپنے بستر سے نہیں اٹھ پا رہے تھے۔ بیماری کی وجہ سے انتہائی کمزور بھی ہو گئے تھے۔ رام جیٹھ ملانی کے بیٹے مہیش نے بتایا کہ ان کا (رام جیٹھ ملانی) آخری رسوم آج شام لودھی روڈ شمشان میں کیا جائے گا۔

وزیراعظم نے دکھ کا اظہار کیا
مشہور وکیل اور سابق وزیر قانون رام جیٹھ ملانی کے انتقال پر وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی دکھ کا اظہار کیا ہے۔ نریندر مودی نے ٹویٹ کیا، رام جیٹھ ملانی جی کے انتقال سے، بھارت نے ایک غیر معمولی وکیل اور عوامی شخصیت کو کھو دیا۔ رام جیٹھ ملانی نے عدالت اور پارلیمنٹ دونوں میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ وہ مضحکہ خیز، بہادر اور کبھی بھی کسی بھی موضوع پر دلیری بولنے سے نہیں کتراتے تھے۔

پی ایم مودی نے کہا، مسٹر رام جیٹھ ملانی جی کے بہترین پہلوؤں میں سے ایک ان کے من کی بات کہنے کی صلاحیت تھی اور انہوں نے بغیر کسی خوف کے ایسا کیا۔ ایمرجنسی کے سیاہ دنوں کے دوران، ان کی آزادی اور عوامی آزادی کے لئے جنگ کو یاد کیا جائے گا۔ ضرورت مندوں کی مدد کرنا ان کی شخصیت کا ایک لازمی حصہ تھا۔

وزیر اعظم مودی نے ٹویٹ کیا، میں خود کو خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ مجھے رام جیٹھ ملانی کے ساتھ بات چیت کرنے کے بہت سے مواقع ملے۔ ان المناک لمحات میں ان کے خاندان، دوستوں اور شائقین کو میری تعزیت۔

جیٹھ ملانی کے انتقال پر امت شاہ نے غم کا اظہار کیا
نئی دہلی، بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر اور مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے مشہور ایڈووکیٹ اور سابق مرکزی وزیر رام جیٹھ ملانی کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ان کے انتقال سے ہم نے نہ صرف ایک ممتاز وکیل بلکہ ایک عظیم اورزندہ دل انسان بھی کھو دیاہے۔
شاہ نے یہاں جاری ایکتعزیتی پیغام میں کہا کہ رام جیٹھ ملانی اٹل بہاری واجپئی کی حکومت میں مرکزی وزیر قانون اور شہری ترقی کے وزیر بھی رہے۔ سال 2010 میں انہیں سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن کا صدر بھی منتخب کیا گیا تھا۔ ایک وکیل ہونے کے ناطے رام جیٹھ ملانی نے ملک کے کئی اہم مقدمات کی پیروی کی۔ انہوں نے کہا کہ رام جیٹھ ملانی نے عدالت اور پارلیمنٹ دونوں میں اہم کردار ادا کیا ہے اور ان کیصلاحیت، فصاحت، طاقتور وکالت اور قانون کی سمجھ قانونی پیشے میں ایک مثال بنی رہے گی۔
بی جے پی صدر نے کہا کہ رام جیٹھ ملانی کا ہمارے درمیان سے جانا تمام قانون کے شعبہ کے لئے ایک ناقابل تلافی نقصان ہے۔ قانونی معاملات پر ان کی بے پناہ معلومات کے لئے وہ ہمیشہ یاد کئے جائیں گے۔ انہوں نے جیٹھ ملانی کے خاندان اور بہی خواہوں کے تئیں گہری تعزیت کا اظہار کیا۔

رام جیٹھ ملانی کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا: اروند کیجریوال
رام جیٹھ ملانی کے انتقال پر دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے دکھ کا اظہار کیا ہے۔ اروند کیجریوال نے کہا، اپنے آپ میں ایک ادارہ تھے، انہوں نے آزادی کے بعد کے ہندوستان میں مجرمانہ قانون کو تبدیل کیا۔ اس کی جگہ کبھی نہیں مکمل ہو پائے گا اور اس کا نام قانونی تاریخ میں سنہرے الفاظ میں لکھا جائے گا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *