فلم ’83 ‘سے’ جمی ‘کے طور پر سامنے آیا ثاقب سلیم کا فرسٹ لک

Share Article

 

کبیر خان کے ذریعہ ہدایت کی گئی فلم ’83’ ان دنوں سرخیوں میں ہے ۔فلم میں رنویر سنگھ کے علاوہ طاہر راج بھسین،ثاقب سلیم، جیوا، ہارڈی سندھو، چراغ پاٹل اور دیپکا پادکون بھی اہم کردار میں ہیں۔ حال ہی میں مینوفیکچررز نے فلم کا لوگو اور فلم میں سنیل گواسکر کے رول میں طاہر راج بھسین اور کرشماچاریہ سری کانت کے طور پرجنوبی ہندکی اسٹار جیوا کا فرسٹ لک پوسٹر جاری کیا تھا۔ وہیں فلم سازوں نے پیر کو فلم سے مہیندر امرناتھ کا کردار ادا کر رہے ثاقب سلیم کا فرسٹ لک پوسٹر جاری کیا ہے۔ فلم ’83’ میں اہم کردار ادا کر رہے اداکار رنویر سنگھ نے ٹوئٹر پر فلم کا نیا پوسٹرشیئر کرتے ہوئے لکھا – ‘ایک شیر کی ہمت۔پیش ہے ‘ثاقب سلیم مہیندر’ جمی ‘امرناتھ کے طور پر! ۔

Image result for Saqib Saleem's first look from '83 to 'Jimmy'

مہیندر امرناتھ کو ‘جمی’ کے نام سے جانا جاتا ہے۔انہیں ورلڈ کپ کرکٹ میچ میں ان کے عظیم کارکردگی کے لئے جانا جاتا ہے۔ فلم میں ان کا رول ادا کر رہے اداکار ثاقب سلیم نے بھی فلم کا یہ پوسٹر سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہوئے ٹویٹ کیا- ‘جم پا کی وجہ سے ہی تو ہم ورلڈ کپ 1983 میں اتنی دور تک پہنچ پائے! یہ حیرت انگیز کردار کو بڑے پردے پر نبھانا احترام اور خوشی کی بات ہے۔ پیش ہے مہیندر امرناتھ! ‘

Image result for Saqib Saleem's first look from '83 to 'Jimmy'

سال 1983 میں کھیلے گئے کرکٹ ورلڈ کپ میں بھارت کی تاریخی فتح کی بنیاد پر اس فلم میں رنویر ی کپل دیو کے کردار میں ہیں۔ فلم میں دیپکا پڈوکون کپل دیو کی بیوی رومی کا کردار ادا کر رہی ہیں۔ثاقب اس سے پہلے فلم مجھ سے فرینڈشپ کرو گے، میرے ڈیڈ کی ماروتی، ڈھشوم، ریس 3 وغیرہ میں نظر آئے تھے۔کبیر خان کے ذریعہ ہدایت کی گئی فلم ’83’ کو وشنو وردھن اندوری، مدھو متینا، کبیر خان، دیپکا پادکون اور ساجد ناڈیاوالا مشترکہ طور پر پروڈیوس کریں گے۔ فلم 10 اپریل 2020 کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *