سابق معشوقہ سنگیتا بجلاني کی برتھڈے پارٹی میں سلمان، یولیا بھی موجود

Share Article
Salman, Yulia also the former girlfriend Sangeeta Bijlani the brthdy Party

9 جولائی کو سلمان خان کی ایکس گرل فرینڈ سنگیتا بجلاني کی سالگرہ تھی۔ سنگیتا نے قریبی دوستوں کے درمیان دھوم دھام سے 54 واں برتھڈے منایا۔ اس پارٹی کی تصاویر سوشل میڈیا پر سامنے آئی ہیں۔ پارٹی کی شان رہے تھے سلمان خان اور ان کی مبینہ گرل فرینڈ یولیا ونتور۔

Ex गर्लफ्रेंड संगीता बिजलानी की बर्थडे पार्टी में सलमान, यूलिया भी मौजूद

تصاویر میں سلمان خان، یولیا ونتور، موهنيش بہل، پروڈیوسر ساجد ناڈياڈوالا اور ان کی بیوی وردھا ناڈياڈوالا نظر آ رہے ہیں۔ سال گرہ کی پارٹی میں سنگیتا بلیک آئوٹ فٹ میں اسٹنگ لگا رہی ہیں۔

Ex गर्लफ्रेंड संगीता बिजलानी की बर्थडे पार्टी में सलमान, यूलिया भी मौजूद

معلوم ہو 80 اور 90 کی دہائی میں سلمان خان اور سنگیتا بجلاني کے افیئر کے چرچے بالی ووڈ گلیاروں میں چھائے رہتے تھے۔ کہا یہ تک گیا تھا کہ وہ سلمان اور سنگیتا شادی کر سکتے ہیں۔ لیکن بات آگے بڑھ پاتی اس سے پہلے ہی دونوں کا رشتہ ٹوٹ گیا۔

Ex गर्लफ्रेंड संगीता बिजलानी की बर्थडे पार्टी में सलमान, यूलिया भी मौजूद

مگر بریک اپ کے بعد بھی سلمان خان اور سنگیتا بجلاني اچھا دوست بنے ہوئے ہیں۔ دونوں کو اکثر کے ساتھ میں Hangout میں کرتے دیکھا جاتا ہے۔

Image result for salman khan and iulia

سلمان خان کی سابق معشوقہسنگیتا کی برتھڈے پارٹی میں اداکار کی حالیہ گرل فرینڈ یولیا ونتور کا نظر آنا کسی سرپرائز سے کم نہیں تھا۔ تصاویر میں یولیا اور سنگیتا کے درمیان بھی اچھا بانڈ دیکھنے کو ملا۔

Image result for salman khan and sangeeta bijlani

اس سے پہلے بھی سلمان خان کی سالگرہ کی پارٹی میں سنگیتا اور یولیا کو ساتھ دیکھا جا چکا ہے۔ ان دنوں سلمان کے یولیا ونتور کو ڈیٹ کررہے تھے اگرچہ دونوں نے اپنے تعلقات کو کھل کر نہیں قبول ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *