کالا ہرن کیس میں سزا کے خلاف سلمان خان کی عرضی پر سماعت آج

Share Article

salman-khan

ممبئی:کالا ہرن شکار کے معاملے میں سی جی ایم رورل کورٹ کے حکم کے خلاف سلمان خان کی جانب سے دائر اپیل پر سماعت بدھ کو ہو رہی ہے۔ وہیں دوسری اپیل وشنوئی سوسائٹی کی جانب سے سیف علی خان، نیلم، تبو اور سونالی بیدرے کے خلاف پیش کی گئی تھی۔ اس پر بھی آج کو سماعت ہو سکتی ہے۔

اس سے پہلے اس معاملے کی سماعت 20 فروری کو ہوئی تھی، حالانکہ کیس کی سماعت تین اپریل کے لئے ٹال دی گئی تھی۔ سلمان خان کے خلاف غیر قانونی ہتھیار کے معاملے میں حکومت کی اپیل پر بھی آج کو ہی سماعت ہوگی۔ ضلع اور سیشن کورٹ جودھپور دیہی چندر کمار سونگرا کی عدالت میں فہرست ہے تھی، لیکن تینوں کی اپیلوں پر وقت کے فقدان کی وجہ سے 3 اپریل تک سماعت ملتوی کردی گئی تھی۔

پہلی اپیل سلمان خان کی جانب سے تھی۔ سزا کے خلاف سلمان خان نے ضلع سیشن کورٹ میں اپیل پیش کر رکھی ہے۔ وہیں دوسری اپیل وشنوئی سماج کی طرف سے تھی، جس میں سیف علی خان، نیلم، تبو، سونالی بیدرے کو کالا ہرن کیس میں بری کرنے کے خلاف پیش کی گئی تھی، تو وہیں تیسری اپیل ریاستی حکومت کی جانب سے پیش کی گئی تھی، جس میں سلمان خان کو غیر قانونی ہتھیار کے معاملے میں بری کرنے کے خلاف حکومت کی اپیل تھی۔ آج ہی تینوں اپیلوں پر سماعت ہونے کا امکان ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *