سلمان خان کے ’او او جانے جانا‘ گانے کی شوٹنگ ٹلی، کٹرینہ کیف ہیں وجہ

Share Article

 

سلمان خان کی فلم پیار کیا تو ڈرنا کیا کا ایک گانا ایک بار پھر دھوم مچانے والا ہے۔ گانے کو دو ورژن میں شوٹ کیا جائے گا۔

 

View this post on Instagram

#Bharat @bharat_thefilm

A post shared by Salman Khan (@beingsalmankhan) on

سلمان خان کی فلم ‘پیار کیا تو ڈرنا کیا کا ایک گانا ایک بار پھر دھوم مچانے والا ہے۔ گانے کو سورج پنچولی اور اسابیل کیف اسٹار فلم میں فلمایا جائے گا۔ رپورٹ کے مطابق، گانے، نغمے کو دو ورژن میں شوٹ کیا جائے گا۔ سب سے پہلے، سورج پنچولی کے کریکٹر کو انٹروڈيوس کرے گا تو دوسرے کو پروموشنل گانے کے طور پر استعمال کیا جائے گا۔اس میں سلمان خان اور کٹرینہ کیف پرفارم کریں گے۔

Image result for salman khan and katrina

بتا دیں کہ سورج پنچولی-اسابیل کیف اسٹارر فلم کا عنوانات ‘ٹائم ٹو ڈانس رکھا گیا ہے۔ اس کا ہدایت کاریمو ڈسوزا ہوںگے۔ سورج پنچولی اور اسابیل کیف سٹارر فلم اس گانے کو فلمایا جائے گا۔ گانے دو ورژن کو فلم میں اٹروڈيوس کیا جائے گا۔ سب سے پہلے، فلم میں سورج پنچولی کے انٹروڈكشن ٹائم پر تو دوسرے کو پروموشنل سنگ کے طور پر استعمال کیا جائے گا، جس میں بالی ووڈ کے دبنگ سلمان خان اور کٹرینہ کیف پرفارم کریں گے۔

 

Image result for suraj pancholi and isabelle kaif hot

سلمان خان اور کٹرینہ بھارت کی شوٹنگ مکمل کرنے کے بعد اس گانے کو شوٹ کرنے والے تھے۔ اب خبر ہے کہ کٹرینہ کیف کے زخمی ہونے کی وجہ سے گانے، نغمے کی شوٹنگ کو ٹال دیا گیا ہے۔ کٹرینہ کے انكل میں چوٹ لگی ہے، جس کی وجہ سے ڈاکٹر نے انہیں آرام کرنے کے لئے کہا ہے۔ ابھی گانے کی شوٹنگ اگلے کسی تاریخ پر ہوگی، جب کٹرینہ ٹھیک ہو جائیں گی۔

 

Image result for isabelle kaif hot

 

پورٹیں کے مطابق، اس گانے کے لئے کافی بڑا سیٹ تیار کیا جائے گا۔ بتا دیں کہ ’پیارکیا تو ڈرنا کیا‘ فلم کا یہ گانا بہت ہٹ ہوا تھا۔ اسے سب سے زیادہ پاپولر سنگ کا خطاب بھی ملا تھا۔ اس گانے میں سلمان شرٹلیس نظر آئے تھے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *