Saki Saki Song Out: نورا فتیحی کا سیکسی ڈانس دیکھ کر منہ کھلا کا کھلا ہی رہ جائے گا

Share Article

 

دلبر گرل نورا فتیحی ایک بار پھر اپنی بیلی ڈانسنگ سے آپ سب کو دیوانہ بنانے کے لئے تیار ہیں۔ نورا نے سال 2018 میں جان ابراہیم کی فلم ‘ستیہ مے جیتے میں دلبر دلبر گانے پر ڈانس کیا تھا۔ نورا نے اس گانے میں اتنا بہترین بیلی رقص کیا تھا کہ لوگوں کے دماغ سے وہ اب تک نہیں نکلا ہے۔ابھی نورا ایک بار پھر جان کی فلم ‘بٹلہ ہاؤس کے گانے ‘ساکی ساکی میں آئٹم سانگ کرتی ہوئی نظر آ رہی ہے۔ اس گانے کا ٹيجر حال ہی میں جاری کیا گیا تھا ایسے میں آج سانگ ریلیز کر دیا ہے جو کہ کافی زبردست ہے۔

یہ گانا آپ کو ایک بار پھر نورا کا دیوانہ بنا دے گا۔ نورا آگ کے ساتھ کھیلتے اور بیلی رقص کے کچھ مووس کو پلانٹ کرتے نظر آ رہی ہے۔ گانے میں نورا انتہائی مشکل ڈانس کرتی ہوئی نظر آرہی ہے۔ ان مووس انتہائی سیکسی ہیں اور آپ کو بھی ناچنے پر مجبور کر دیں گے۔ اس گانے کو نیہا کاکڑ اور تلسی کمار نے گایا ہے اور تنشك باگچي نے اسے بنایا ہے۔

Image result for Saki Saki Song Out: Nora fatehi sexy dance

دیکھا جائے تو، یہ گانا سنجے دت، انیل کپور اور سمیرا ریڈی کی فلم ‘مسافر کے گانے کا ریمیک ہے۔ اس گانے میں بالی ووڈ اداکارہ كونا مترا نے بہترین رقص کیا تھا۔ گانے ریلیز کے پہلے كوئنا مترانے کہہ دیا ہے کہ وہ اس گانے کے نئے ورژن سے خوش نہیں ہے۔ كوئنا نے اسے ‘میس کہا ہے یعنی کہ یہ مکمل طور پر بگاڑ دیا گیا ہے۔

ٹھیک ہے، اس فلم میں جان ابراہیم لیڈ رول میں نظر آئیں گے۔ دہلی میں سال 2008 میں ہوئے انکاؤنٹر میں دو دہشت گردوں کو پولیس نے مار گرایا تھا۔ یہ فلم اسی انکاؤنٹر پر مبنی ہے۔ اس فلم میں جان ایک مسلمان پولیس افسر کا کردار نبھائیں گے جو انکاؤنٹر کرتا ہے۔ یہ فلم 15 اگست کو ریلیز ہو رہی ہے۔فلم ریلیز کو لے کر جان کے سامنے ایک چیلنج یہ ہے کہ اسی دن اکشے کمار کی فلم ‘مشن منگل اور پربھاس کی ‘ساهو بھی ریلیز ہوگی اگرچہ تین فلموں کے ایک ہی دن ریلیز ہونے سے جان ابراہم پریشان نہیں ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *