امت شاہ بولے، کشمیر معاملے کے ذمہ دار ہیں نہرو، پٹیل وزیراعظم ہوتے تو یہ مسئلہ نہیں ہوتا

Share Article

 

بی جے پی کے قومی صدر امت شاہ آج آندھرا پردیش کے راجامندري کے دورے پر تھے۔ جہاں انہوں نے مرکز کی منصوبہ بندی کے فائدہ اٹھانے والوں سے رابطہ مہم کی شروعات کی۔

 

Image result for nehru and sardar patel

نئی دہلی: بی جے پی کے قومی صدر امت شاہ آج آندھرا پردیش کے راجامندري کے دورے پر تھے۔ جہاں انہوں نے مرکز کی منصوبہ بندی کے فائدہ اٹھانے والوں سے رابطہ مہم کا آغاز كيس موقع پر امت شاہ نے ایک ریلی کو بھی خطاب کیا۔ جہاں انہوں نے کانگریس اور تلگودیشم پارٹی پر جم کر نشانہ لگایا۔امت شاہ نے پلوامہ حملے کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ جہاں ایک طرف ہم وطنوں کے دل میں درد ہے، وہیں دوسری طرف کانگریس اس معاملے پر سیاست کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملک آج جس دہشت گردی میں پھنسا ہوا ہے۔ اس کے ذمہ دار ہیں سابق وزیر اعظم جواہر لال نہرو۔ اگر اس وقت سردار پٹیل ملک کے وزیر اعظم ہوتے تو آج یہ مسئلہ ہی نہیں ہوتی۔

 

کانگریس نے الزام لگایا ہے کہ جس وقت پلوامہ میں دہشت گردانہ حملہ ہوا اس وقت وزیر اعظم نرےدر مودی فلم شوٹ کر رہے تھے، سموسہ اور چائے کا ناشتہ کر رہے تھے۔ اس الزام کے جواب میں شاہ نے کہا کہ جس دن واقعہ ہوا اس دن پی ایم مودی کسی پروگرام میں تھے۔ اب اس کا مسئلہ بنایا جا رہا ہے۔آپ جتنا الزام لگانا چاہو، لگا لو ہم وطنوں پرستوں پر اس کا اثر نہیں ہونے والا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملک کا وزیر اعظم 24 میں سے 18 گھنٹے کام کرنے والے شخص ہیں۔ ان ملک کی سلامتی کے عزم پر آپ الزامات کا ملک کے عوام پر کوئی اثر نہیں ہونے والا ہے۔

 

अमित शाह बोले, कश्मीर मामले के जनक हैं नेहरू, पटेल PM होते तो ये समस्या नहीं होती

چندر بابو نائیڈو پر نشانہ لگاتے ہوئے شاہ نے کہا کہ چندرا بابو نائیڈو کو دھوکہ دہی کا تاریخ ہے۔ پہلے عظیم این ٹی آر کو دھوکہ دیا۔ اس کے بعد سابق وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی کو دھوکہ دیا اور پھر مودی جی کو دھوکہ دیا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *