RRB NTPC 2019: اگلے ہفتے جاری ہو سکتا ہے 1.3 لاکھ عہدوں پر بھرتی کا اعلان

Share Article

 

ریلوے بھرتی بورڈ (آرآربي) جلد ہی 1.3 لاکھ غیر ٹیکنیکل پاپولر کیٹیگری NTPC کے عہدوں پر بھرتی کا اعلان جاری کرے گا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اس بھرتی کے بارے میں اہم اطلاع کی جانکاری اگلے ہفتے کی 23 تاریخ کو روزگار اخبار کے ذریعہ جاری کیا جا سکتا۔جبکہ بھرتی کی ساری معلومات مارچ میں شائع کی سکتی ہے۔

Image result for rail minister of india

مانا جا رہا ہے کہ ریلوے کی یہ نئے قسم کی بھرتیاں ہیں جن کا اعلان گزشتہ ماہ وزیر ریل پیوش گوئل نے کیا تھا۔ اگرچہ اب تک یہ صاف نہیں ہے کہ ان عہدوں پر بھرتی کئے گئے لوگوں کو کس قسم کا کام کرنا ہوگا۔ لیکن یہ بھرتیاں غیر ٹیکنیکل عہدوں پر ہوں گی جس سے اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ آرآربي این ٹی پی سی کے تحت ٹی سی ، اسسٹنٹ اسٹیشن آفیسر اور ٹائپسٹ وغیرہ کی بھرتیاں کی جا سکتی ہے۔ ریلوے بھرتی 2019 کے اعلان کی رائے تلاش کر رہے امیدواروں کو یہ بات مکمل طور پر صاف کر دیں کہ آرآربي کی جانب سے ابھی تک ایسے کسی نوٹیفکیشن کی تصدیق نہیں کی گئی۔

Image result for india railway station

آرآربي این ٹی پی سی کی بھرتی کی اہلیت
اس بھرتی کے تحت نان ٹیکنیکل جگہوں کو مکمل ہو جائے گا یعنی گریجویٹ لیول عہدوں پر بھرتی ہوگی۔ یعنی اس کے لئے کسی بھی تسلیم شدہ یونیورسٹی یا ادارے سے گریجویشن ہونا ضروری ہے۔
عمر: این ٹی پی سی کے تحت اسسٹنٹ اسٹیشن ماسٹر، ٹائم کیپر، اے ایل پی، گروپ ڈی وغیرہ کی بھرتی ہوگی جس کے لئے عموما 18 سے 32 سال تک عمر کی حد مقرر ہوتی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *