رابرٹ واڈرا آج دوبارہ ڈی کے سامنے پیش ہوں گے، افسروں نے 6 گھنٹے میں پوچھے تھے 42 سوالات

Share Article

 

رابرٹ واڈرا سے بدھ کو لندن میں گمنام جائیداد کے 2014 کے کیس میں پوچھ گچھ ہوئی

منی لانڈرنگ کیس میں عدالت نے واڈرا کو 16 فروری تک گرفتاری سے چھوٹ دی تھی

نئی دہلی: منی لانڈرنگ کیس میں کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا کے شوہر رابرٹ واڈرا جمعرات کو دوبارہ حوالگی ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) میں پیش ہوں گے۔ بدھ کو بھی شام چار بجے وہ ای ڈی کے دفتر گئے تھے۔ انہیں پرینکا لے کر پہنچی تھیں۔ قریب رات 10 بجے وہ باہر نکلے۔ای ڈی کے افسروں نے قریب چھ گھنٹے میں ان سے 42 سوالات پوچھے۔ افسروں نے بیرون ملک گمنام خصوصیات کو لے کر واڈرا سے پوچھ گچھ کی تھی۔ادھر، واڈرا کو چھوڑنے کے بعد پرینکا نے کانگریس ہیڈکوارٹر پہنچ کر مشرقی اترپردیش کے انچارج جنرل سکریٹری کے طور پر عہدہ سنبھالا۔ انہوں نے پہلی بار اتر پردیش کے کارکنوں کے ساتھ ملاقات کی۔

कांग्रेस दफ्तर में प्रियंका ने बुधवार को महासचिव का कार्यभार संभाला और उत्तरप्रदेश के कार्यकर्ताओं से मुलाकात की।

واڈرا نے کورٹ میں لگائی تھی عرضی
واڈرا نے گرفتاری سے بچنے کے لئے کورٹ میں عرضی لگائی تھی۔ ان کی اس اپیل پر عدالت نے انہیں 16 فروری تک گرفتاری سے چھوٹ دی تھی۔ ساتھ ہی کہا تھا کہ واڈرا کو 6 فروری کو ای ڈی کے سامنے پوچھ گچھ کے لئے پیش کیا جائے گا۔

ای ڈی دفتر: 7 افسروں نے وکیل کی موجودگی میں پوچھے گئے سوالات
ای ڈی کے 7 افسروں نے واڈرا سے ان کے وکیل کی موجوگي میں لندن میں مینوں-بنگلوں کی خرید و فروخت کو لے کر سوال پوچھے۔ ای ڈی نے 42 سوالات تیار کئے تھے۔ افسر سوالات کے تحریری جواب چاہتے تھے، لیکن واڈرا نے کچھ سوالات کا جواب تحریری طور پر دینے سے انکار کر دیا۔

 

واڈرا نے لندن کے بنگلہ مالک ارورہ کو پہچانا
معاملہ لندن کے 12 برايسٹن چوک واقع 19 کروڑ کی پراپرٹی کی خریداری سے منسلک ہے۔ ای ڈی نے کورٹ کو بتایا تھا کہ مفرور ہتھیار تاجر سنجے بھنڈاری کے خلاف تحقیقات میں منوج ارورہ کا نام سامنے آیا۔ یہ پراپرٹی بھنڈاری نے ارورہ کو بیچی تھی۔ ای ڈی کا دعوی ہے کہ اس کے اصلی مالک واڈرا ہی ہیں۔

ای ڈی کے واڈرہ سے پوچھے اہم سوال

ای ڈی: آپ منوج اور بھنڈاری کو جانتے ہیں؟
واڈرا: ارورہ میرا ملازم تھا۔ لیکن، اب نہیں ہے۔ میں بھنڈاری کو نہیں جانتا۔
ای ڈی: ارورہ کی ای میل ایڈریس سے آپ کا ای میل ID پر پراپرٹی کی ڈٹیل سمیت پیسوں کے لین دین تک کی باتیں ہوئی تھیں۔ آپ کی شناخت سے مسلسل مواصلات ہوا۔
واڈرا: نہیں۔ میں نے کبھی میل نہیں کیا۔
ای ڈی: کیا آپ کے تجارتی تعلقات سے سنجے بھنڈاری کے کزن سربراہی چڈھا کے ساتھ تھے۔
واڈرا: نہیں۔
ای ڈی: کیا لندن کی پراپرٹی آپ کی ہے؟ اس کے علاوہ بھی وہاں بہت املاک ہیں؟
واڈرا: میرے پاس لندن میں کوئی جائیداد نہیں ہے۔
انتخابات سے ٹھیک پہلے ای ڈی کی اس کارروائی کا مطلب لوگ سمجھتے ہیں: پرینکا
کے شوہر رابرٹ سے پوچھ گچھ کے معاملے پر پرینکا نے کہا، ‘ان کے ساتھ ای ڈی دفتر تک جاکر میں نے صرف یہی بتانا چاہتی تھی کہ میں ہر قدم پر ان کے ساتھ کھڑی ہوں۔ لوگ سب سمجھتے ہیں کہ انتخابات سے ٹھیک پہلے یہ کیوں ہو رہا ہے اور کون کرا رہا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *