آر جے ڈی میں زوروں پر ہے رکنیت مہم، خواتین اور نوجوانوں پر خصوصی توجہ

Share Article

اب تک 61896 لوگوں نے پارٹی کی آن لائن رکنیت حاصل کی

ہر بوتھ پر چار سرگرم رکن بنانے کا مقصد

راشٹریہ جنتا دل میں جاری رکنیت مہم اپنے پورے شباب پر ہے۔ ضلع اور ڈویژن سطح پر وہاں کے مقامی رہنماؤں کے ذریعے تو لوگوں کو ممبر بنایا ہی جا رہا ہے، آن لائن ممبر بنانے کا عمل کو بھی زوروں سے چل رہا ہے۔ آر جے ڈی کی آن لائین رکنیت حاصل کرنے والوں میں خواتین اور نوجوانوں کی تعداد زیادہ ہے۔ اب تک 61896 لوگوں نے پارٹی کی آن لائن رکنیت حاصل کی ہے۔

آر جے ڈی کی جانب سے جاری کی رکنیت مہم پر رائے کا اظہار کرتے ہوئے انتخابی نظام سے منسلک چترنجن گگن نے بتایا کہ ہمارا مقصد ملک بھر میں 1 کروڑ ممبر بنانے کا ہے۔ صرف بہار میں ہم لوگوں کو 50 لاکھ رکن بنانے کا مقصد ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہر چوکی پر پارٹی کی جانب سے 4 فعال ارکان بنانے کا مقصد ہے۔ فعال رکن اسی شخص کو بنایا جائے گا جو 25 رکن بنائے گا۔ اس بار ایسے 2 لاکھ سرگرم رکن بنانے کا ہدف رکھا گیا ہے،جوآئندہ بہار اسمبلی انتخابات میں بوتھ سطح پر مضبوطی سے مورچہ سنبھالیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہم عوام کی سطح پر کام کر رہے ہیں۔ ہر روز ضلع اور ڈویژن سطح کے رہنماؤں سے رپورٹ لی جا رہی ہے کہ وہ کس طرح کام کر رہے ہیں اور اب تک کتنے لوگوں کو انہوں نے ممبر بنایا ہے۔ پارٹی دفتر میں بھی لوگ بڑی تعداد میں آر جے ڈی کا رکن بننے کے لئے رابطہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آر جے ڈی کا رکنیت مہم 9 اگست سے شروع ہوئی ہے اور یہ 10 اکتوبر تک چلے گی۔ اس بار زیادہ سے زیادہ خواتین کو بھی پارٹی سے جوڑنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ اس کے لئے پارٹی کے خواتین ونگ کو خاص طور سے لگایا گیا ہے۔ اس کے لئے ڈویژن سطح پر ہر گھر کے دروازے پر دستک دی جا رہی ہے۔

رکنیت مہم میں چترنجن گگن کا تعاون کر آر جے ڈی کے جنرل سکریٹری سنجے یادو نے بتایا کہ آن لائن رکن بنانے کے لئے آر جے ڈی کی طرف سے ایک ایپ بھی جاری کیا گیا ہے۔ اس کے ذریعے اب تک کل 61896 رکن بن چکے ہیں۔ اس ایپ کی مقبولیت تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وہ خود اسی ایپ کے ذریعے رکن بنے ہیں۔ ان ممبر کی تعداد 49221 ہے۔ انہوں نے بتایا کہ پارٹی کا رکن بننے کے لئے نوجوان اس ایپ کا زیادہ سے زیادہ استعمال کر رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ خواتین بھی اس ایپ کاکافی استعمال کر رہی ہیں۔

اس ایپ کے ذریعے لوگوں کو رکن بنانے والے رام جنم کمار نے بتایا کہ اب تک وہ کل 10 لوگوں کو رکن بنا چکے ہیں اور انہیں یقین ہے کہ آنے والے ایک دو دنوں میں 25 سے زیادہ ممبر بنا لیں گے۔ پھر انہیں خود کار طریقے سے فعال رکن کی حیثیت مل جائے گی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *