مشکل میں راحت

Share Article

پاکستانی سنگر راحت فتح علی خان کو ED کا نوٹس، پاکستانی صوفی سنگر راحت فتح علی خان مصیبت میں پھنس گئے ہیں۔ انہیں ای ڈی نے نوٹس بھیجا ہے۔ جانیں کیا ہے پورا معاملہ

 

 

جانے مانے پاکستانی سنگر راحت فتح علی خان مصیبت میں پھنس گئے ہیں۔ انہیں ای ڈی نے نوٹس بھیجا ہے۔ انہیں یہ نوٹس FEMA کی خلاف ورزی صورت میں ملا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق، سنگر پر ہندوستان میں غیر ملکی کرنسی کی اسمگلنگ کا الزام لگا ہے۔ ای ڈی نے سنگر سے اس معاملے میں جواب مانگا ہے۔میڈیا رپورٹ کے مطابق، راحت فتح علی خان نے غیر قانونی طریقے سے 3،40،000 امریکی ڈالر کمائے۔ اس رقم میں سے انہوں نے 2،25،000 ڈالر کی اسمگلنگ کی۔ کہا جا رہا ہے اگر جانچ ایجنسی سنگر کے جواب سے مطمئن نہیں ہوئی تو انہیں اسمگلنگ کئے گئے امائونٹ پر 300٪ جرمانہ دینا ہوگا۔ اگر وہ جرمانہ نہیں دیتے تو انہیں لک آئوٹ نوٹس دیا جائے گا۔ ساتھ ہی ہندوستان میں ان کے شوز پر پابندی بھی لگ سکتی ہے۔

Image result for ed notice to rahat fateh ali khan

 

اس سے پہلے 2011 میں سنگر کو دہلی کے اندرا گاندھی انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر سوا لاکھ ڈالر کے ساتھ پکڑا گیا تھا۔ اس وقت راحت ان پیسوں سے منسلک کوئی دستاویزات نہیں دکھا پائے تھے۔ سنگر کے ساتھ موجود ان کو اور منیجر کو بھی پولیس نے حراست میں لیا تھا۔بتا دیں، راحت فتح علی خان بالی ووڈ کی کئی فلموں میں گانا گا چکے ہیں۔ ان صوفيانا انداز میں گائے رومانٹک گانے کو کافی پسند کیا جاتا ہے۔ ہندوستان میں پاکستانی فنکاروں پر پابندی لگنے کے باوجود ریلیف فتح علی خان کو بالی ووڈ میں گانا گانے کا موقع دیا جا رہا ہے۔ سنگر نے سلمان خان کی کئی فلموں کے گانوں کو آواز دی ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *