رنویر سنگھ نے کہہ دی ایسی بات کہ پھوٹ پھوٹ کر روپڑیں دیپیکا

Share Article
ranveer singh and deepika

رنویر سنگھ اور دیپیکا اب شوہر بیوی ہیںاور دونوں ایک دوسرے کے ساتھ بہت خوش ہیں۔ان دنوں دونوں ایک بھی موقع نہیں چھوڑتےجب وہ ایک دوسرے کی تعریف کرتے ہیں ۔
جب حال ہی میں رنویر سنگھ نے اسٹار سکرین ایوارڈز میں فلم پڈماوت کے لئے بہترین انعام کے سے نواز گیاتو رنویر نے اپنی کامیابی پر قابو نہیں پایا اور وہ انعام حاصل کرنے کے بعد اپنی پوری کامیابی حاصل کرنے کے بعد اپنی بیوی دیپیکا کو دیا۔
رنویر نے اتنا اموشنل تقریر کی کہ دیپیکا بھی اپنے اموشنل پر قابو نہیں کرپائی اور ان کی آنکھوں سے آنسو چھلک آئے۔ وہ پھوٹک پھوٹ کر رو پڑیں۔رنویر نے اپنی تقریر میں کہا کہ فلم میں مجھے رانی نہیں ملی ہے لیکن ریئل لائف میں میں نے رانی کو پا لیا ہے۔ رنویر نے یہ کہہ کر دیپیکا کی طرف اشارہ کیا۔

 

 

 

آگے رنویر نے کہا کہ بیبی آئی لو یو۔ پچھلے کچھ سالوںمیں میں نے کچھ بھی اچیو کیا ہے۔ کیونکہ آپ نے مجھے گرائونڈیڈرکھا ہے۔ اسینڈرڈ رکھا ہے۔ ہر چیز کے لیے شکریہ۔ دیپیکا نے رنویر سے جیسا ہی یہ سارے لفظ سنے وہ پھوٹ پھوٹ کے رونے لگیں۔ رنویر نے اپنا یہ ایوارڈ اپنی دادی کو بھی ڈیڈکیٹ کیا۔ چونکہ اسی سال ان کا انتقال ہوا تھا۔رنویر نے آگے سنجے لیلا بھنسالی کو ان پر بطور ایکٹر کرنے کے لیے شکریہ کہا۔
بتادیں کہ رنویر اور دیپیکا نے انعام کے شو کے دوران گینگسٹر لوک لیا تھا۔دونوںساتھ ساتھ ہی ایوارڈ شو میں آئےاور دونوں نے ایک دوسرے کے ساتھ ہی انٹری لی۔وہیں دیپکا نے حال ہی میں ایک دوسرےایوارڈ شو کے دوران کہاکہ شادی ایک خوبصورت سیلاببرشن ہے،تو ہم نے اپنی طرف سے بہت جشن منایالیکن دسمبر کے مہینے اپنے آپ میں خود فیسٹیلول کا مہینہ ہوتا ہے۔

 

 

 

دپیکا نے کہا ہے کہ ہم نئے دولہا اور دولہن ہیں تو ظاہر ہے کہ جشن برقرار رہے گی۔یہ پوچھے جانے پر کہ ان کا ہنی مون کیا پروگرامہے،تو اس پر دیپیکا نے واضح کیا ہے کہ ابھی تک دسمبر میں ان کے لئے رنویر کی فلم سنبا آ رہی ہے۔وہ سب سے اہم ہے۔اس کے بعد ہی وہ ہنی مون یا جنم دن کا منصوبہ کریں گی۔دیپیکا نے کہا کہ ان کے شوہر کی فلم سنبا 2018 کا سب سے کامیاب فلموں میں سے ایک ہوگا۔
دیپیکا نے اپنی آنے والے فلم جس میں تیزاب متاثرہ پر ہے،اس کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ بہت ہی اموشنل کہانی ہے اور صحیح واقعات پر ہے،تو یہ کہانی بہت ضروری تھی۔ لہٰذا میں نے اس موضوع کا انتخاب کیا ہے۔
بتادیں کہ وہ میگناگلزار کے ساتھ مل کر تیزاب متاثرہ پر فلم بنا رہے ہیں۔رنویر سنگھ نے ٹیلر لانچ کے دوران کہا کہ جب دیپیکا نے فلم سنبا کاٹریلر دیکھا،تو انہوں نے رنویر کو کہا کہ سیکسی لگ رہا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *