راکل پریت نے کی سونم کپور کی فلم کی تعریف

Share Article

راكل پريت نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کرتے ہوئے کہا – ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا انتہائی شاندار فلم ہے۔ فلم نے ایک مشکل سبجیکٹ کو سینسی ٹی وی ٹی کے ساتھ ہینڈل کیا ہے۔

 

 

اکشے کمار اور ٹوینکل کھنہ کے بعد اب اداکارہ راكل پریت نے بھی سونم کپور اسٹارر ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا کی جم کر تعریف کی ہے۔ راكل نے بتایا کہ فلم کو انہوں نے کافی انجوائےکیا اور یہ دیکھنے کے دوران وہ بہت ہنسی تھی وہیں کچھ حصوں میں کافی جذباتی بھی ہو گئیں تھی۔راكل پریت نے فلم کا خصوصی اسکریننگ اٹینڈ کیا تھا۔ اس فلم میں سونم کپور اپنے والد انل کپور کے ساتھ پہلی بار کام کرنے جا رہی ہے۔ اس کے ساتھ ہی فلم میں راج کمار راؤ اور جوہی چاولہ بھی اہم کردار میں ہیں۔

انہوں نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کرتے ہوئے کہا – ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا انتہائی شاندار فلم ہے۔ فلم نے ایک مشکل سبجیکٹ کو سینسی ٹی وی ٹی ساتھ ہینڈل کیا ہے۔ فلم کو دیکھتے ہوئے میں نے مخلوط اموشنس سے گزر رہی تھی۔ اس اہم معاملے پر ایک اچھی فلم بنانے کے لئے پوری ٹیم کو مبارکباد۔

 

 

غور طلب ہے کہ ایک لڑکی کو دیکھا تو ایسا لگا كریٹكس کی جانب سے مثبت رسپانس ملا ہے۔ مانا جا رہا ہے کہ فلم مائوتھ پبلسٹی کے چلتے باکس آفس پر اچھی کمائی کر سکتی ہے۔ حسینائوں نے بھی فلم کو بہترین ردعمل دی ہے۔ راج کمار راؤ کی پچھلی فلم عورت بھی زبردست مائوتھ پبلسٹی کے چلتے باکس آفس پر 100 کروڑ سے زیادہ کی کمائی کرنے میں کامیاب رہی تھی۔

 

 

ورك فرنٹ کی بات کریں تو راكل پریت فلم مرجاوا میں کام کر رہی ہیں۔ اس فلم کا ڈائریکشن میلاپ جاویری کر رہے ہیں۔ اس فلم میں راكل کے علاوہ سدھارتھ ملہوترا، تارہ ستاريا اور رتیش دیش مکھ نظر آنے والے ہیں۔ اس سے پہلے میلاپ جاویری کی فلم ‘ستیہ میو جیتے نے باکس آفس پر 100 کروڑ سے زیادہ کا کاروبار کیا تھا۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *