بجٹ کے بعد سے راہل گاندھی کے چہرے سے نور غائب: امت شاہ

Share Article

بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر امت شاہ اتراکھنڈ کے دہرادون میں ایک جلسے سے خطاب کر رہے ہیں۔ ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امت شاہ نے کہا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی اپنے کارکنوں کی بنیاد پر انتخابات جیتتی ہے۔

 

راہل گاندھی کی ریلی سے پہلے وزیراعلیٰ نتیش کمارکولگابڑا جھٹکا

بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے صدر امت شاہ اتراکھنڈ کے دہرادون میں ایک جلسے سے خطاب کیا۔ ریلی سے خطاب کرتے ہوئے امت شاہ نے کانگریس صدر راہل گاندھی پر زوردار حملہ بولا۔ بی جے پی صدر نے کہا کہ کل جب پیوش گوئل ملک کا بجٹ پیش کر رہے تھے، تب جوش میں بولنے والے مخالف کے چہرے کی ہوائیاں اڑ گئی۔کانگریس صدر کے چہرے سے نور غائب تھا۔ مت شاہ نے کہا کہ مودی حکومت کی طرف سے کل پیش کئے بجٹ میں کسانوں کے لیے کی گئی اعلان سے 12 کروڑ کسانوں کو فائدہ ہونے والا ہے۔

بی جے پی صدر نے کہا کہ ملک کی آزادی کے بعد پہلی بار ملک کو سب سے بڑا دفاعی بجٹ مودی حکومت نے دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اتراکھنڈ میں چاردھام سفر انتہائی مشکل سفر ہے۔ وزیر اعظم نے یہاں کے لئے آل ویدر روڈ کا تحفہ دے کر سفر کو ہر موسم کے لئے ہموار بنانے کی کوشش کی ہے۔امت شاہ نے کہا کہ مرکز میں نریندر مودی کی حکومت اور اتراکھنڈ میں تریویندر راوت جی کی سرکار ہیں، یہ دونوں حکومتوں نے فاسٹ ٹریک پر اتراکھنڈ کی ترقی کو آگے بڑھانے کا کام کیا ہے۔ بی جے پی صدر نے کہا کہ ملک بھر کے زیادہ تر پارٹیوں میں پارٹی صدر اور وزیر اعظم نسل پرستی کی روایت کے مطابق طے ہوتے ہیں۔لیکن بی جے پی ایک غریب کو ملک کا وزیر اعظم بناتی ہے۔ یہ ہماری پارٹی کی خاصیت ہے۔

 

 

 

مودی حکومت کی گنائي کامیابیاں

بی جے پی صدر امت شاہ نے کہا کہ مودی حکومت نے گھوٹالوں کو ختم کرنے کا کام کیا ہے۔ آج 5 سال بعد بھی ہمارے اوپر کوئی داغ نہیں ہے۔ 2019 کے اندر بی جے پی کارکنوں کا قرارداد ہونا چاہئے کہ ابھی سے بڑی اکثریت کے ساتھ مودی جی کو دوبارہ ایک بار وزیراعظم بنائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ یہ بی جے پی کے ساتھ ملک کے لئے بھی ضروری ہے۔ مودی کے بغیر ملک کی سرحدوں کو کوئی محفوظ نہیں رکھ سکتا۔ مودی حکومت بناتی ہے تو بی جے پی کو بنگال اور جنوب میں بھی پهچاني ہے۔
امت شاہ نے کہا کہ غریب خواتین کے لئے گیس سلنڈر پہنچانا ضروری ہے۔ غریبوں کو گھر دینے کے لئے مودی حکومت ضروری ہے۔ ہم نے 8 کروڑ ٹوائلٹ بنائے۔ آزادی کے 70 سال کے بعد پہلی بار ايشمان بھارت منصوبہ ہم نے لایا۔ علاج کے لئے 5 لاکھ کا خرچہ ہم نے اٹھایا۔آپریشن سمیت تمام چیزوں کا خرچہ مودی حکومت اٹھاتی ہے۔ مودی حکومت ملک کے 50 کروڑ لوگوں کا خرچہ اٹھاتا ہے۔ امت شاہ نے کہا کہ ملک کے 50 کروڑ غریبوں کے لئے یہ بڑی کامیابی ہے۔

 

 

اتحاد پر بولا حملہ

جلسہ عام میں امت شاہ نے بی جے پی مخالف اتحاد پر جم کر حملہ بولا۔ انہوں نے کہا کہ یہ اتحاد کام نہیں کرے گا۔ ممتا بنرجی، چندرا بابو نائیڈو یہ آپ کی ریاست کے لیڈر ہیں۔ ان کو کوئی سننے والا نہیں آئے گا۔ جو پہلے ایک دوسرے کو ہیلو نہیں کرتے تھے وہ آج ساتھ ہیں۔ یہ تمام مودی کے جی سے ڈر کر ایک ہو گئے ہیں۔بی جے پی صدر نے کہا کہ جو غریب کے لئے کام کرے گا عوام اسے موقع دے گی۔ اتحاد کا کوئی لیڈر نہیں ہے۔ وہ کہتے ہیں مودی ہٹاؤ۔ مودی جی کہتے ہیں غریبی ہٹاؤ۔ مودی جی کہتے بیماری ہٹاؤ، وہ کہتے ہیں مودی ہٹاؤ۔ اس ایجنڈا صرف مودی کا ہٹانا ہے۔امت شاہ نے اتحاد کے رہنما بھلا نہیں کر سکتے۔ وہ ملک کی سرحدوں کو تحفظ نہیں دے سکتے۔ یہ صرف بی جے پی کر سکتی ہے۔ رام مندر پر بولتے بی جے پی صدر نے کہا کہ مندر اسی جگہ پر جلد از جلد بننا چاہئے۔ لیکن کانگریس صدر راہل گاندھی کیا مانتے ہیں۔ یہ ان صاف کرنا چاہئے۔ کانگریس مندر کی تعمیر میں رکاوٹ ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *