رادھکا اپٹے کو سیکس سین کی ریلیز پر آیا غصہ، بولي- بیمار ذہنیت …

Share Article
Radhika Apte Breaks Silence On Leaked Sex Scenes With Dev Patel; Questions Society’s Mentality

سیکریٹ گیمز اور ادھادھن جیسے پروجیکٹس پر کام کر چکیں اداکارہ رادھکا اپٹے فی الحال اپنی ہالی ووڈ فلم کو لے کر بحث میں ہے۔ دی ویڈنگ گیسٹ کے نام کی اس فلم میں وہ دیو پٹیل کے ساتھ کام کر رہی ہیں۔ رادھکا پہلی بار کسی فلم میں ساتھ کام کرنے جا رہے ہیں۔رادھکا صرف اپنی فلم کے لئے ہی نہیں بلکہ اس فلم میں فلمایا بولڈ سین کے لئے بھی بحث میں ہیں۔

اگرچہ آپ کے جسم کو لے کر انتہائی کنفرٹیبل رادھکا نے ایک جائز سوال کیا ہے۔ ایک انٹرٹینمنٹ ویب سائٹ کے ساتھ بات چیت میں انہوں نے کہا کہ فلم ویڈنگ گیسٹ بہت بہترین مناظر ہیں لیکن ایک مباشرت سین کے لیک ہونا یہ ظاہر کرتا ہے کہ ہم ایک نفسیاتی معاشرے میں رہتے ہیں۔انہوں نے کہا کہ اس لیک سین میں رادھکا اپٹے اور دیو پٹیل دونوں ہیں۔ لیکن یہ سین میرے نام پر ہی پھیلایا جا رہا ہے۔ آخر کیوں اس سین کو دیو پٹیل کے نام کے ساتھ پھیلایا نہیں جا رہا ہے؟

Image result for radhika apte in film wedding guest sex scene

غور طلب ہے کہ یہ پہلی بار نہیں ہے جب رادھکا کو اس طرح کے ایک واقعہ کا سامنا کرنا پڑا ہو۔ اس سے پہلے سال 2016 میں بھی عادل حسین اور رادھکا کے درمیان ایک بولڈ سین انٹرنیٹ پر وائرل ہو گیا تھا۔اگرچہ رادھکا پورے اعتماد کے ساتھ کہتی ہیں کہ وہ انٹيمیٹ مناظر کے ساتھ بہت آرام دہ اور پرسکون ہیں۔ انہوں نے کہا تھا کہ مجھے بولڈ رولس میں کوئی پریشانی نہیں ہے۔ میں دنیا میں سنیما دیکھتے ہوئے بڑی ہوئی ہوں اور میں نے کافی ٹریول کیا ہے تو میں اپنی باڈی کے ساتھ بہت کنفرٹیبل ہوں۔ میں نے لوگوں کو بھارت میں اور ملک سے باہر اسٹیج پر مفت پرفارم کرتے ہوئے دیکھا ہے۔

Image result for radhika apte in film wedding guest sex scene

انہوں نے اس بارے میں آگے بات کرتے ہوئے کہا کہ مجھے سمجھ نہیں آتا کہ آخر کیوں مجھے اپنی باڈی کو لے کر شرم محسوس کرنی چاہئے۔ پرفرمر ہونے کے چلتے میں اپنی باڈی کو ایک اوزار کے طور پر استعمال کر سکتی ہوں اور مجھے یہ بھی پتہ تھا کہ میں کافی محفوظ ہاتھوں میں ہوں۔ غور طلب ہے کہ فلم ویڈنگ گیسٹ کو مائیکل وٹربٹم نے ڈائریکٹ کیا ہے اور اس فلم میں جم سارب بھی ایک اہم کردار میں نظر آئیں گے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *