کامیڈین ملکہ دعا کا متنازعہ بیان آیا سامنے، کہا- ‘غم منانا وقوفی ہے

Share Article

 

اسٹینڈ اپ کامیڈین ملکہ دعا متنازعہ بیان کی وجہ سے اکثر بحث میں رہتی ہیں۔ اس بار انہوں نے دہشت گردانہ حملے میں شہید سی آر پی ایف جوانوں کو لے کر ایسا بیان دیا ہے۔ جس کے بعد ملکہ کو جم کر troll کیا۔

 

Image result for mallika dua hot

جموں و کشمیر کے پلوامہ میں دہشت گردانہ حملہ ہونے کے بعد پورے ملک میں جہاں غصہ چھایا ہوا ہے۔ وہیں ان غصوں کے درمیان مشہور کامیڈین ملکہ دعا کا ایک ایسا بیان سامنے آیا ہے، جس کی وجہ سے لوگوں کا غصہ اور بڑھ گیا ہے۔ ملکہ نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو پوسٹ کر کے کہا کہ لوگ غم منا رہے ہیں اور ریلی نکال رہے ہیں۔ لیکن اس بات سے کیا فرق پڑے گا؟ہر دن ملک میں بھوک، بیماری اور دیگر کئی وجوہات سے بہت سے لوگ مرتے ہیں۔ لیکن ملک تو یوں ہی چلتا رہتا ہے۔ یہاں کے لیڈر عام زندگی ہی جیتے ہیں اور اس میں کوئی خاص تبدیلی نہیں آتا۔ تو پھر ہم یہ غم کس لئے منا رہے ہیں ؟ ملکہ دعا کا 4 منٹ 46 سیکنڈ کا یہ ويڈيا جو بھی دیکھ رہا ہے ان کھری کھری سنا رہا ہے۔

 

View this post on Instagram

No guts no glory. No legend no story.

A post shared by M A L L I K A D U A (@mallikadua) on

ملکہ نے مزید کہا کہ کچھ لوگ مجھ طعنے کس رہے ہیں اور پلوامہ حملے پر میری بے حسی پر بھی سوال اٹھا رہے ہیں۔ لیکن میں کہتی ہوں کہ محب وطن کا دعوی کرنے والے یہ لوگ ایسے بھی ہیں جو نہ جانے کتنے بدعنوان ہیں، ٹیکس چوری کرتے ہیں اور انٹرنیٹ پر محب وطن بنتے ہیں۔ جس نے بھی اب مجھے کہا نہ کہ ملک رو رہا ہے اور آپ ہنس رہی ہو، ان کے لئے میرا چپل بولے گا۔

 

بتا دیں 14 فروری کو جموں کشمیر کے پلوامہ میں سی آر پی ایف کے 40 جوان شہید ہو گئے تھے۔ اس واقعہ کو لے کر ملک میں زبردست غم و غصہ ہے۔ بتا دیں کہ ملکہ دعا کا یہ ويڈيو سوشل میڈیا پر کافی وائرل ہو رہا ہے۔ انہیں سوشل میڈیا پر لوگوں نے جم کر troll کے کیا ساتھ ہی نصیحت بھی دی۔

 

Image result for mallika dua hot

تبصرہ میں ملکہ دعا کو ذہنی بیمار بھی بتایا گیا ہے۔ بہت نے لکھا کی آپ نے جوانوں کے شہید ہونے پر کوئی پوسٹ نہیں کیا۔ اب اس طرح کی باتیں سن کر ہم دکھی ہیں۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *