پرینکا چوپڑا کی بہن نے آرڈر کیا تھا کھانا، نکلے کیڑے تو Video پوسٹ کر لگائی پھٹکار

Share Article
Priyanka Chopra’s sister ordered food, worms turned out to be posted on video

نئی دہلی: بالی ووڈ اداکارہ پرینکا چوپڑا کی بہن میرا چوپڑا نے حال ہی میں اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو پوسٹ کیا ہے، جسے دیکھ کر ہر کوئی حیران اور پریشان ہے۔ دراصل، میرا احمد آباد کے ایک ہوٹل میں رکی تھیں۔ اس دوران جب انہوں نے کھانا آرڈر کیا تو اس میں کیڑے نکلے، میرا نے ہوٹل کے اس کھانے کا ویڈیو بنا لیا۔اداکارہ نے اس ویڈیو کو اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیئرکردیا۔ میرا نے کھانے کا ویڈیو کا اشتراک کرتے ہوئے لکھا، ‘احمد آباد کے ایک ہوٹل میں رکی اور میرے کھانے میں کیڑے نکلے۔ آپ ان ہوٹلوں کو اتنے پیسے دیتے ہیں اور یہ آپ کو کیڑے کھلاتے ہیں۔ یہ بہت افسوس ہے۔ ابھی ہیلتھ سیفٹی قوانین کہاں گئے۔

میرا چوپڑا کے اس ویڈیو پر لوگ خوب تبصرہ کر رہے ہیں۔ بتا دیں حال ہی میں بالی ووڈ اداکار راہل بوس کو ایک ہوٹل نے 2 كیلو کے لئے 442 روپے چارج کئے تھے۔ راہل نے اس کا ذکر اپنے ٹوئٹر ہینڈل کے ذریعے کیا تھا۔ اگرچہ بعد میں ایکسائز اینڈ ٹكسیشن ڈپارٹمنٹ، چندی گڑھ کی طرف سی جی ایس ٹی کی دفعہ 11 کی خلاف ورزی کے لئے ہوٹل کو ذمہ دار ٹھہرایا گیا اور اس پر 25 ہزار روپے کا جرمانہ لگایا تھا۔

بتا دیں اداکارائیں پرینکا چوپڑا کی بہن میرا چوپڑا نے ساؤتھ کی فلموں سے ایکٹنگ میں اپنا ڈیبیو کیا تھا۔ میرا نے شرمن جوشی کے ساتھ سال 2016 میں فلم ‘1920 لندن (1920 London)’ سے بالی ووڈ میں قدم رکھا تھا۔ ابھی میرا جلد ہی اداکارہ رچا چڈھا اور اکشے کھنہ کی فلم ‘سیکشن 375 (Section 375)’ میں نظر آئیں گی۔ یہ فلم اسی سال ریلیز ہوگی۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *