پرینکا چوپڑا اپنے مداحوں کو خوش خبری دینے والی ہیں؟

Share Article

 

پرینکا چوپڑا اور نک جونس کی شادی کو تقریبا دو ماہ ہی ہوئے ہیں اور لگتا ہے فینس کو اچھی خبر ملنے والی ہے۔ اطلاعات ہیں کہ پرینکا چوپڑا حاملہ ہیں اور ان کے بیبی بنپکی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔

 

Image result for priyanka chopra nick jonas

ویلنٹائن ڈے پر لوي-ڈوي تصویریں شیئر کرنے کے بعد اداکارہ پرینکا چوپڑا حال ہی میں ایک بار پھر سرخیوں میں آ گئی ہیں۔ اداکارہ پرینکا چوپڑا کو لے کر چونکانے والی خبر وائرل ہو رہی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ شادی کے 2 ماہ بعد ہی پرینکا چوپڑا اور نک جونس کے گھر اچھی خبر آنے والی ہے، اطلاعات ہیں کہ پرینکا حاملہ ہیں۔سوشل میڈیا پر کچھ تصاویر وائرل ہو رہی ہیں جن میں پرینکا چوپڑا کا بیبی بنپ نظرآنے کا دعوی کیا جا رہا ہے۔
پرینکا کی وائرل ہو رہی تصاویر میں وہ ایک ٹائیٹ پھیٹیڈ ڈریس پہنے ہوئے ہیں، جن میں ان کا ٹمي تھوڑا بہت نظر آ رہا ہے۔ یہ تصاویر جیسے ہی وائرل ہوئیں ویسے ہی ان کی حمل کی خبریں آنے لگیں، اور تو اور کئی کئی رپورٹوں نے ان خبروں پر مہر بھی لگا دی۔

 

Image result for priyanka chopra nick jonas

خبریں سچ ہیں یا صرف افواہیں یہ بات ابھی تک سامنے نہیں آئی ہے۔ کچھ میڈیا رپورٹس ان خبروں کو جھوٹ بتا رہی ہیں لیکن کچھ رپورٹوں میں پرینکا کی حمل کی خبروں کے صحیح ہونے کا دعوی بھی کیا گیا ہے۔ وہیں کچھ لوگوں کا تو یہاں تک کہنا ہے کہ پرینکا کے قریبی لوگوں نے یہ خبر کی تصدیق کی ہے۔ خبروں کے مطابق پرینکا اور نک اب یہ خبر عوامی نہیں کرنا چاہتے تو آفیشیلی انائونس نہیں کیا گیا ہے۔
وہیں اگر یہ خبریں سچی ہیں تو واقعی مداحوں کو خوش خبری ملنے والی ہے۔ بتا دیں کہ پرینکا اور نک کئی بار انٹرویو میں یہ بول چکے ہیں کہ وہ فیملی شروع کرنا چاہتے ہیں۔ گزشتہ دنوں نک کے ایک بیان وائرل ہوا تھا جن میں انہوں نے فیملی شروع کرنے کی چاہت جاری کی تھی۔ اگرچہ حمل کی خبر آنے کے بعد پرینکا اور نک کی طرف سے کوئی بیان نہیں آیا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *