وزیراعظم مودی کو سیول امن انعام سے نوازا گیا۔ وزیراعطم بولے دہشت گردی کے خلاف پوری دنیا کو متحد ہونے کی ضرورت ہے

Share Article
PM Modi to be conferred with Seoul Peace Prize in South Korea

 

وزیر اعظم نریندر مودی کو یہاں سیول امن انعام سے نوازا گیا۔ اس ایوارڈ سے نوازا ہونے والے وزیر اعظم مودی پہلے ہندوستانی شخص ہیں۔

 

آپ جنوبی کوریا سفر کے دوسرے دن وزیر اعظم نریندر مودی نے یہاں شہیدوں کو خراج عقیدت پیش کیا۔ جس کے بعد انہوں نے جنوبی کوریا کے صدر مون جے ان سے ملاقات کی۔ وزیر اعظم نریندر مودی کو یہاں سیول امن انعام سے نوازا گیا۔ اس ایوارڈ سے نوازا ہونے والے وزیر اعظم مودی پہلے ہندوستانی شخص ہیں۔

 

Image result for modi in south korea

وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اس ایوارڈ کے لیے وہ ہندوستان کے شہریوں کے لئے وقف کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آج دنیا نے ہندوستان کی واشوداوی خاندان کی پالیسی کو اپنایا ہے۔ وزیر اعظم بولے کہ ہندوستان نے ہمیشہ دنیا کو امن کا پیغام دیا، انہوں نے اس دوران یہاں امن متن بھی کیا۔ وزیر اعظم مودی نے یہاں کہا کہ یہ ایوارڈ مہاتما گاندھی کی 150 ویں یوم پیدائش کے موقع پر مل رہا ہے، یہ کافی بڑی بات ہے۔

 

Image result for modi in south korea

PM مودی بولے کہ انہیں اس اعزاز کے ساتھ جو رقم ملی ہے، وہ اس نمامی گنگے کے فنڈ میں ہدیہ کرنا چاہتے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ آج ہندوستان دنیا کی سب سے تیز بڑھنے والی معیشت ہے، ہماری حکومت نے اقتصادی میدان میں کئی ایسے فیصلے لئے ہیں جنہوں نے زمین پر بڑا کام کیا ہے۔ PM نے اس دوران صاف ہندوستان ، اججولا منصوبہ، جن دھن اکاؤنٹس، ايشمان بھارت جیسی اسکیموں کا ذکر بھی کیا۔

 

Image result for modi in south korea

وزیر اعظم نے کہا کہ آج دہشت گردی دنیا بھر کے لئے تشویش کا موضوع بنا ہے، اس سے لڑنے کے لئے دنیا کو متحد ہونے کی ضرورت ہے۔ دہشت گردی کی بیماری عالمی امن کے لئے ایک بڑا خطرہ ہے۔

 

Image result for modi in south korea

 

کیوں خاص ہے یہ اعزاز؟
آپ کو بتا دیں کہ ممتاز سیول امن انعام 1990 سے دیا جا رہا ہے۔ یہ ایوارڈ اب تک اقوام متحدہ کے سابق سیکرٹری جنرل کوفی عنان، جرمن چانسلر انجیلا مرکل جیسی شخصیات کو مل چکا ہے۔
اس ایوارڈ کے لئے دنیا بھر سے کل 1300 نامزدگی آئے تھے۔ ایوارڈ کمیٹی نے ان میں سے 150 امیدواروں کو الگ کیا گیا۔ ان 150 امیدواروں میں سے وزیر اعظم مودی کا انتخاب کیا گیا۔ کمیٹی نے پی ایم مودی کو ‘دی کامل امیدوار فار دی 2018 سیول پیسنے پرائزکہا ہے۔

Share Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *